بازدید 3876

چرخ گوشت انگشت نوجوان را قطع کرد

کد خبر: ۵۹۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 19 May 2016
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از قطع شدن انگشت یک نوجوان ۱۲ ساله به دلیل گیرکردن در چرخ گوشت خبر داد.

به گزارش آرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با اشاره به انجام ۵۸ عملیات در ۴۸ ساعت گذشته توسط آتش‌نشانان قمی اظهار کرد: متاسفانه در یکی از حوادث دو روز اخیر انگشت نوجوان ۱۲ ساله در چرخ گوشت گیر کرد. متاسفانه این حادثه منجر به قطع انگشت این نوجوان شد.

وی افزود: با انجام اقدامات ایمنی توسط نیروهای آتش نشانی از قطع شدن دیگر انگشتان نوجوان جلوگیری به عمل آمده و در اتاق عمل دست وی از چرخ گوشت خارج شده و نوجوان در اختیار عوامل درمانی قرار گرفت.

این مسئول بیان کرد: در حادثه دیگری یک نفر به دلیل آشنا نبودن با فنون کوهنوردی از بالای کوه خضر سقوط کرد که ماموران آتش‌نشانی با حضور در محل نسبت به امداد رسانی اقدام کرده و این فرد را تحویل عوامل اورژانس دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم عنوان کرد: همچنین در اثر برخورد خودروی سواری با تیر برق در بلوار غدیر، دو نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به وقوع ۲۹ حریق طی دو روز گذشته اظهار کرد: این حریق‌ها شامل حریق منزل، کنتور برق، مغازه، درخت، ضایعات و... بوده است.جعفری به انجام ۱۷ مورد عملیات ایمن سازی اشاره کرد و گفت: صیدمار، رهاسازی گربه، بازگشایی درب و قطع آژیر از جمله عملیات‌های ایمن‌سازی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، انجام ۱۲ مورد عملیات نجات را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: نجات از آسانسور، بریدن انگشتر، رهاسازی کودک محبوس شده و... از جمله عملیات‌های نجات بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی