بازدید 5246

قدرت نمايي «سهيل سمور» به پايان رسيد

کد خبر: ۵۹۰۵۷۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 19 May 2016
سهيل سمور يکي از اشرار معروف محله جواديه که دست به قدرت نمايي زده بود، در کمتر از 30 دقيقه دستگير شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 9:50،‌بيست و چهارن اردبيهشت ماه بنا بر اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر تخريب خودرو و اموال شخصي در خيابان عباسي شمالي مقابل پايانه جنوب ماموران گشت انتظامي کلانتري 117 جواديه سريعا به موقعيت اعزام شدند.

تعدادي از افراد رهگذر و مسافر پس از حضور عوامل کلانتري در محل به آنان مراجعه و اظهار داشتند: فردي در حالت غير عادي (استعمال مشروبات الکلي) با يک عدد چماق به مردم و خودرو‌هاي گذري حمله ور شده و دست به تخريب زده است و درحال حاضر به داخل کوچه قهرماني فرار کرده است.

در ادامه ماموران با گرفتن مشخصات ظاهري متهم جهت دستگيري وي اقدام کردند و در يک تعقيب و مراقبت پليسي متوجه شدند که فرد شرور به کسبه يکي از خيابان‌هاي مجاور حمله کرده و در حال تخريب شيشه‌هاي مغازه است.

سرهنگ جليل موقوفه اي سرکلانتر هفتم پليس پايتخت درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: سريعا ماموران به محل اعزام رفتند و متهم را که شرور معروف محله جواديه به هويت سهيل معروف به «سهيل سمور» را دستگير و تحت الحفظ به کلانتري منتقل کردند.

به گفته سرهنگ موقوفه‌اي تعداد زيادي از شهروندان محله جهت شکايت از شرور سابقه دار به کلانتري مراجعه و از عملکرد سريع ماموران انتظامي نيز تشکر کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی