بازدید 5229
۳

عروس حساب مادر شوهرش را خالی کرد

کد خبر: ۵۹۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 18 May 2016
عروسی در همدان برای کمک به مادر شوهرش برای دریافت پول نقد از عابر بانک، با ترفند رمز دوم کارت را فعال و در ادامه با خریدهای اینترنتی حساب او را خالی کرد.

به گزارش ابتکار، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان از دستگیری فردی خبر داد که از حساب بانکی شهروند همدانی خریدهای اینترنتی انجام می داد. سرهنگ اکبر امینی اظهار کرد: فردی با مراجعه به پلیس فتا مدعی شد که 6 میلیون ریال از حساب وی برداشت شده است.

وی اضافه کرد: پس از بررسی این موضوع مشخص شد شخصی ناشناس در سه ماه گذشته با استفاده از شیوه های مختلف اقدام به خرید اینترنتی از حساب شاکیه کرده است.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و به پلیس فتا فراخوانده شد.

رئیس پلیس فتا همدان اظهار کرد: متهم اعتراف کرد که چند ماه قبل مادرشوهرم کارت عابر بانک خود را به او تحویل داد تا از دستگاه خودپرداز وجه نقد دریافت کنم .

وی افزود: عروس خائن پس از مشاهده میزان موجودی این حساب بانکی وسوسه شده و با فعال کردن رمز دوم شروع به خریدهای اینترنتی می کند.

سرهنگ امینی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده قضایی برای سیر مراحل قضایی به دادسرا اعزام شد.

وی از شهروندان خواست خودشان برای دریافت پول به دستگاه خودپرداز مراجعه کنند و در صورت نداشتن دانش کافی در این زمینه از افراد مورد اطمینان کمک بخواهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یعنی چی: "و در صورت نداشتن دانش کافی در این زمینه از افراد مورد اطمینان کمک بخواهند" یعنی اگر نشه تو یه خانواده عروس و مادرشوهر به هم اعتماد کنن دیگه کی به کی اعتماد کنه، به نظرم باید دید چرا انقدر جامعه به این رضالت اخلاقی افتاده، فساد عظیم در بالا وسوسه در پایین رو هم ایجاد می کنه
600 هزار تومان چیزی نیست که بخاطر آن این رسوایی ایجاد بشود و بنیان خانواده بهم بخورد. بهتر است عروس اظهار پشیمانی کند و مادر شوهر هم گذشت کند.
امان از دست عروسهای خیانتکار.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر