بازدید 4143

پلیس در تعقیب ضارب دختر نوجوان

کد خبر: ۵۹۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 18 May 2016
تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری مرد جنایتکاری که با ورود به یک خانه، دختر 13 ساله‌ای را مورد شکنجه و ضرب و جرح قرار داده است، آغاز شد.

به گزارش ایران، چند روز قبل، زوج جوانی پیکر خون‌آلود دختر 13 ساله‌شان را به‌یکی از بیمارستان‌های شیراز بردند و درخواست کمک کردند. بلافاصله این دختر به بخش اورژانس منتقل و در نخستین معاینه‌ها مشخص شد که دچار خونریزی شدید بویژه در سر و گردن است. وجود آثار ضرب و جرح متعدد روی بدن  او نیز خبر از جنایتی هولناک می‌داد. در حالی که مداوای کودک از سوی پزشکان ادامه داشت موضوع به پلیس اعلام شد. دقایقی بعد مأموران پلیس در محل حاضر شده و به تحقیق از والدین او پرداختند.

مادر دخترک به پلیس گفت: من و همسرم برای انجام کاری از خانه خارج شدیم. دخترم به دلیل اینکه درس داشت از ما خواست که در خانه بماند. بعد از چند ساعت که به خانه برگشتیم با صحنه وحشتناکی روبه‌رو شدیم؛ دخترم غرق در خون روی زمین افتاده بود و تمام وسایل خانه شکسته و به هم ریخته بود.

دخترم در حالی که به سختی حرف می‌زد گفت: بعد‌از رفتن شما مردی زنگ خانه را به صدا درآورد و در حالی که  خود را دوست پدرم معرفی کرد از من خواست در را باز کنم. اما به محض ورود به خانه با قمه به جانم افتاد و مرا به این روز در آورد. سپس وسایل خانه ر ا به هم ریخت و فرار کرد.

با توجه به حساسیت موضوع پرونده‌ای در دادسرای جنایی شیراز تشکیل و تحقیقات برای شناسایی ودستگیری عامل این حمله خشن آغاز شد.دخترک نیز به‌دلیل شدت جراحات و شوک وارده تحت درمان پزشکان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها