بازدید 2940

انهدام باند سارقان محموله‌های باری

کد خبر: ۵۹۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 18 May 2016
اعضای باندی كه با همدستی یكدیگر اقدام به سرقت محموله‌های باری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال كرده بودند در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان و شهرستان نائین شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ستار خسروی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی‌استان اصفهان در گفت و گو با پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت ۴۵ كارتن مغز پسته به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال از یك خودرو كامیون ولوو، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در حال انجام تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان بودند كه سه سرقت مشابه دیگر نیز به پلیس گزارش شد كه بررسی‌ها نشان داد كه سارقان حرفه ای و سابقه دار بودند و موقعی که رانندگان در استراحت به سر می‌بردند در فرصت مناسب، چادر خودرو را پاره کرده و بخشی از محموله کامیون‌ها را سرقت می‌كردند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات علمی‌و تخصصی این پلیس، هویت اصلی سردسته و سایر همدستان وی شناسایی شد که سرانجام با هماهنگی مقام قضائی همگی متهمان در دو عملیات جداگانه در اصفهان و شهرستان نائین دستگیر و با صدور قرار از مرجع قضائی روانه زندان شدند.

سرهنگ خسروی با بیان این که اعضای این باند، سه نفر و همگی آنها معتاد به مواد مخدر و دارای سوابق كیفری هستند، گفت: در مجموع اموال سرقت رفته توسط این سارقان، بیش از ۱۰ میلیارد ریال بوده است.وی تصریح كرد: در این عملیات از مخفیگاه متهمان دستگیر شده، هفت دستگاه ال ای دی به ارزش ۲۰ میلیون تومان كشف و با اعترافات متهمان یك مالخر نیز دستگیر شد كه تحقیقات برای كشف و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان در دستور كار این پلیس است.

این مقام مسئول، عنوان داشت: با توجه به این كه سارقان در حوزه شهرستان‌های اردستان، شهرضا، كاشان و اراك مرتكب سرقت شده اند از كسانی كه اموال آنها به این شیوه در شهرستان‌های مذكور به سرقت رفته می‌خواهیم تا به منظور پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی استان اصفهان مراجعه کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان كرد: رانندگان عزیز می‌بایست از استراحت در نقاط کور جاده ای و مکان‌های خلوت خودداری و سعی کنند در پارکینگ‌های معتبر استراحت نمایند و همچنین رانندگان در طول مسیر از افشاء نوع محموله خود با دیگران خودداری نموده و در صورت مواجه شدن با سارقان مشخصات و شماره خودرو آنها را بخاطر سپرده و سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی