بازدید 3626

ارتباط تلگرامی با گوشی سرقتی

کد خبر: ۵۹۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 18 May 2016
راننده شرکت پس از پیدا کردن گوشی یکی از کارمندان شرکت، از طریق تلگرام این کارمند زن، با کارمندان دیگر ارتباط گرفته بود.

به گزارش فرهیختگان، چندی پیش دختری 24 ساله با مراجعه به پلیس فتا از سرقت گوشی تلفن همراهش و همچنین دسترسی سارق به شبکه اجتماعی تلگرام او، خبر داد و طرح شکایت کرد.

شاکی در اظهاراتش به افسر تحقیق گفت: «مدتی است که گوشی تلفن همراهم به سرقت رفته و الان متوجه شده‌ام سارق با هویت من وارد شبکه اجتماعی تلگرام شده و با دوستانم که اکثرا زن و کارمند شرکت هستند گفت‌وگو می‌کند.»

تحقیقات پلیس فتا نشان می‌داد که متهم پس از سرقت گوشی، سیم کارت اصلی را از بین برده و با سیم کارت جدید و به نام شاکی اقدام به گفت‌وگو با مخاطبان او که خانم هستند کرده و درخواست قرار ملاقات نیز داشته است. ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی موفق شدند متهم را شناسایی و پس از دریافت مجوز قضایی، او را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کنند.

متهم به ‌نام «کامران» که راننده اتوبوس شرکتی بود که شاکی در آن کار می‌کرد، در اداره پلیس به سرقت تلفن همراه مالباخته و استفاده از شماره تلفن‌های داخل آن اعتراف کرد.

متهم در اعترافات خود گفته بود: «گوشی را زیر صندلی اتوبوس پیدا کردم. از آن روز با استفاده از شماره‌های داخل گوشی به مخاطبان او دسترسی پیدا کردم و با آنها وارد ارتباط شدم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر