بازدید 2710
۱

دستگیری سارقان خرابکار راه‌آهن

کد خبر: ۵۸۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 16 May 2016
ماموران انتظامی‌پلیس راه آهن شمال شرق با دستگیری سارقان دو تُن بالاست از وقوع حادثه ای هولناك برای قطارهای راه آهن تهران-مشهد جلوگیری كردند.

به گزارش آرمان، رئیس پلیس راه آهن شمال شرق درگفت وگو با پایگاه خبری پلیس،گفت:ماموران انتظامی‌ایستگاه یاتری به سمت ایستگاه گرمسارحین گشت زنی بودند كه در تاریكی شب متوجه تردد یك دستگاه تراكتور در حوالی راه آهن شدند.

سرهنگ محمدرضا مالکی افزود:ماموران انتظامی‌در بررسی دقیق موضوع، پس از توقف تراكتور و دو سرنشین آن، بالغ بر دو تُن بالاست در تریلی آن كشف كردند.

 وی تصریح كرد: بالاست نوعی سنگ بسیار سخت و نسبتا بزرگ است که از ۱۲ معدن در سطح کشور استخراج و پس از تبدیل به قطعات کوچک برای زیرسازی خطوط ریلی به کار می‌رود.

مالكی با بیان اینكه سنگ های بالاست وظیفه اصلی خنثی نمودن فشار چند صد تنی ناوگان ریلی را برعهده دارند، افزود: سارقان دستگیر شده با سرقت زیرساخت اصلی خط ریلی، دست به كار خطرناكی زدند.

 به گفته این مسئول انتظامی، نبود بالاست ها به هر دلیل از جمله سرقت و یا سیل، خطرات زیادی را متوجه واگن هاخواهد كرد و احتمال واژگونی قطار بسیار است.

سرهنگ مالکی افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس به سرقت دو تن دیگر از سنگ های بالاست در شب قبل از دستگیری نیز اعتراف كردند.

رئیس پلیس راه آهن شمال شرق ضمن قدردانی از دقت ماموران انتظامی‌كه با كشف این سرقت، امنیت تردد ناوگان ریلی را تامین كردند، افزود: سارقان در حالی كه از عواقب اقدام مجرمانه و خطرناك خود اظهار بی اطلاعی می‌كردند، به همراه پرونده به دادسرا معرفی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مراحل کار مجرمان توی ایران با امنیت : پلیس دستگیر میکنه و قوه قضاییه ازاد میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل