بازدید 9724
۱

فروش شاه کش در بساط دستفروشي 17 شهريور

کد خبر: ۵۸۹۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 16 May 2016
فردي ملقب به «آق نادر» که در پوشش بساط دستفروشي اقدام به فروش سلاح جنگي مي‌کرد، توسط ماموران پليس امنيت عمومي تهران بزرگ شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، در پي دريافت اخبار و گزارش‌هاي مردمي مبني بر اينکه فردي به هويت «آق نادر» اقدام به فروش سلاح جنگي در بساط دستفروشي خود مي‌نمايد؛پرونده اي در اين رابطه تشکيل و رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پايگاه سوم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ قرار گرفت.

 در ادامه ماموران با انجام تحقيقات ميداني دريافتند پاتوق متهم از ميدان امام حسين(ع)تا ميدان فردوسي بوده و در اين محدوده اقدام به فروش سلاح جنگي مي‌نمايد. پس از چندين روز کار اطلاعاتي-پليسي سوژه مورد نظر شناسايي و نامبرده در روزهاي مختلف تحت مراقبت قرار گرفت تا اينکه در ساعت 18:00 تاريخ 13 ارديبهشت محل اختفاء وي در خيابان 17شهريور شناسايي و در بازرسي از بساط وي تعداد 3 قبضه سلاح جنگي کلت شاه کش کشف شد.

سرهنگ عليرضا لطفي رئيس پليس امنيت عمومي تهران بزرگ درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سرانجام متهم که خود را «م.م» معرفي نموده بود دستگير و جهت سير مراحل قانوني به پليس امنيت عمومي تهران بزرگ منتقل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
آقای لاریجانی رئیس دستگاه قضا مگه خودتون نگفتین سلاح سرد و گرم حکمش اعدام / از قدیم گفتن مرد و قولش پس الان وقتشه که به قولتون عمل کنین و نشون بدین که روی حرفتون هستین و شعار ندادین / تا کی باید پلیس دستگیر کنه و قوه قضاییه بعد چند روز آزاد کنه ؟؟؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار