بازدید 3077

حکم سنگین دادگاه برای عاملان شکنجه مرگبار

کد خبر: ۵۸۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 16 May 2016
عاملان شکنجه مرگبار پسر جوان در باغ شهریار، دیروز از سوی هیات قضایی به قصاص محکوم شدند.

به گزارش فرهیختگان، قضات دادگاه زن جوان را که متهم به معاونت در جنایت بود نیز به 15 سال زندان و دو سال کار اجباری در خانه سالمندان محکوم کردند.

«ناصر» 37 ساله و عموی همسرش «قهرمان» 49 ساله شامگاه دوازدهم مرداد سال 90، «حسن» 30 ساله را که با همسر ناصر به نام «سمیه» 28 ساله در ارتباط بود، طبق نقشه از پیش طراحی‌شده به باغی در شهریار کشاندند و پس از شکنجه هولناک او را کشتند.

متهمان پای میز محاکمه ایستادند و یکدیگر را عامل جنایت معرفی کردند. در آن جلسه ناصر گفت: «من در میدان تره‌بار کار می‌کردم. به همین خاطر شب‌ها ساعت 12 به محل کارم می‌رفتم و صبح‌ها به خانه بر می‌گشتم. یک شب که ساعت 2 بامداد به خانه برگشتم، با پسر غریبه‌ای در خانه روبه‌رو شدم. من در خانه را به روی او قفل کردم و با پلیس 110 تماس گرفتم، اما یک هفته بعد از این ماجرا همسرم و پسر غریبه در دادگاه تبرئه شدند. من همسرم را طلاق دادم، اما عموی همسرم مدام با من تماس می‌گرفت و مرا تهدید می‌کرد. او می‌گفت باید همانجا حسن را می‌کشتم و ماجرا را به خانواده‌ام نمی‌گفتم تا آبروریزی شود.»

او افزود: «دوازدهم مرداد سال 90، قهرمان با من تماس گرفت و مرا به باغش در شهریار دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم با یک پراید روبه‌رو شدم که جنازه حسن در آن قرار داشت. او خودش به‌تنهایی حسن را شکنجه کرده، به او جوهر نمک خورانده و دست‌هایش را با سیگار سوزانده و او را کشته بود. من فقط در حمل جنازه به او کمک کردم.»

 قهرمان نیز خودش را بی‌گناه خواند و گفت: «ناصر و برادرش در غیاب من حسن را کشتند و از من خواستند تا در ازای پول مشارکت در قتل را گردن بگیرم.»

سپس سمیه گفت: «همسرم و عمویم مرا مجبور کردند با حسن تماس بگیرم و او را به باغ بکشانم. آنها هر دو حسن را شکنجه دادند و او را کشتند.»

در پایان جلسه هیات قضایی شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران وارد شور شد و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده دیروز ناصر و قهرمان را به قصاص محکوم کرد. سمیه نیز به جرم معاونت در قتل به 15سال زندان و دوسال کار اجباری در خانه سالمندان محکوم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار