بازدید 2510

بخشش پایان پرونده قتل برادر

کد خبر: ۵۸۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳ 16 May 2016
 مرد جوان که در حمایت از مادرش با برادر کوچک‌ترش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، با رضایت پدر و مادرش از قصاص نجات یافت.

به گزارش همشهری، قاضي جنايي كيفرخواست پرونده را صادر كرده و متهم به‌زودي از لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه مي‌شود.ساعت 15بيست و هشتم خرداد‌ماه به مأموران يكي ازكلانتري‌هاي تهران خبر رسيد جواني كه به ضرب چاقو مجروح شده بود، در بيمارستاني در شرق تهران جان خود را از دست داده است.

خبر اين جنايت به سعيد احمدبيگي، بازپرس دادسراي امور جنايي تهران گزارش و به دستور او تحقيقات جنايي آغاز شد. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد كه مقتول به ضرب چاقوي برادر بزرگ‌ترش از پا در آمده است. به اين ترتيب كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي براي دستگيري متهم وارد عمل شدند.

هيچ‌كس از سرنوشت قاتل اطلاعي نداشت اما درحالي‌كه 3ساعت از اين جنايت مي‌گذشت، متهم به قتل به كلانتري رفت و خودش را تسليم كرد. او در اظهارات اوليه‌اش به قتل برادرش اعتراف كرد و گفت چون عصباني شده بود در يك لحظه كنترلش را از دست داده و مرتكب اين قتل شده است.

متهم به قتل در جلسه بازجويي چنين گفت: من و برادرم(مقتول) هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم. من لوله‌كش بودم و او هم گاهي كمكم مي‌كرد. اما آن روز يك لحظه عصبانيت باعث شد با چاقو ضربه‌اي به او بزنم. متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز من سر كار بودم كه خواهرم تماس گرفت و گفت برادرم با مادرمان درگير شده است. ظاهرا برادر كوچك‌ترم لباس‌هاي او را به تن كرده و او از اين موضوع ناراحت شده و دعوا به راه انداخته بود.

خواهرم مي‌گفت برادرم روي مادرم دست بلند كرده و به او ضربه‌اي زده است. من هم فورا خودم را به خانه رساندم و وقتي صورت زخمي مادرم را ديدم خيلي عصباني شدم و شروع به جر و بحث با برادرم كردم. پس از آن نيز به خانه خودم كه در همان نزديكي است رفتم. وقتي وارد خانه شدم، مي‌خواستم لباس‌هايم را عوض كنم كه از كوچه صدايي شنيدم. سرم را از لاي درِ حياط بيرون بردم و ديدم كه برادرم دوان دوان به سوي خانه‌ام مي‌آيد. من هم سريع به آشپزخانه رفتم و يك چاقو برداشتم و جلوي در رفتم.

وقتي او به من رسيد چند مشت به‌صورتم زد و من هم درحالي‌كه كنترلم را از دست داده بودم با چاقو ضربه‌اي به پهلويش زدم. او روي زمين افتاد و برادرانم او را به بيمارستان بردند و چند ساعت بعد وقتي فهميدم او فوت شده به كلانتري رفتم.

پس از اقرار اين مرد به قتل برادرش، وي روانه زندان شد تا اينكه چند روز پيش پدر و مادر مقتول به دادسراي جنايي رفتند و پسرمتهم به قتلشان را بخشيدند. با رضايت اولياي دم، ‌قاضي احمدبيگي كيفرخواست پرونده را صادر كرد تا متهـــم در دادگاه كيفري از لحاظ جنبه عمومي جرم محاكمه شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل