بازدید 2463

سرقت‌های مرد بدنساز برای هیجان

کد خبر: ۵۸۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱ 14 May 2016
جوانی که به اتهام ده‌ها فقره سرقت دستگیر شده است در جریان بازجویی‌های اولیه مدعی شد به‌خاطر هیجان دست به سرقت زده است نه پول.

به گزارش همشهری، دومين روز از ارديبهشت‌ماه امسال بود كه به مأموران كلانتري101 تجريش خبر رسيد سارقان به صندوق عقب خودرويي در خيابان شهيد اندرزگو دستبرد زده‌اند. ماموران براي يافتن ردي از سارقان به بازبيني تصاوير دوربين مداربسته‌اي در نزديك محل سرقت پرداختند. اين تصاوير مرد جوان و قوي هيكلي را نشان مي‌داد كه بعد از دستبرد به‌خودروي شاكي سوار بر يك خودروي پرايد از آنجا فرار مي‌كند.

به اين ترتيب با بررسي مشخصات اين خودرو خيلي زود مأموران سارق 41ساله را شناسايي و او را در مخفيگاهش در منطقه نارمك دستگير كردند. مأموران در جريان بازرسي از مخفيگاه اين مرد مقدار زيادي اموال مسروقه شامل جعبه ابزار، ساك ورزشي، كيف دستي، ابزارآلات، ده‌ها دستگاه پخش خودرو و.... كشف كردند و متهم نيز به سرقت از صندوق عقب ده‌ها دستگاه خودرو در مناطق شمال و شمال شرقي تهران اقرار كرد.

در چنين شرايطي پرونده اتهامي وي به دستور داديار شعبه سوم دادسراي ناحيه 34 تهران در اختيار كارآگاهان پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت تا او تحت بازجويي‌هاي تخصصي قرار گيرد. متهم در اعترافاتش به مأموران گفت: من هيچ كدام از اموال مسروقه را نفروخته‌ام. همه اموال سرقت شده بي‌هيچ كم و كاستي داخل يكي از اتاق‌هاي خانه‌ام نگهداري مي‌شد كه هنگام دستگيري‌ام همه‌شان كشف شد.

وي در اعترافاتي عجيب گفت: من احتياجي به پول نداشتم و تنها انگيزه‌ام از دستبرد زدن به صندوق عقب خودروها هيجان زياد اين كار بود. وي ادامه داد: من به‌طور حرفه‌اي در رشته بدنسازي فعاليت مي‌كردم و حتي در سال‌هاي گذشته توانستم در سطح استان هم مقام قهرماني كسب كنم ولي از حدود يك سال پيش به پيشنهاد يكي از دوستانم شروع به مصرف مواد‌ مخدر شيشه كردم. آن روز‌ها همه‌‌چيز تفريحي بود اما به‌تدريج به شيشه معتاد شدم و بعد از آن سرقت‌هايم شروع شد. وقتي مواد مصرف مي‌كردم جسارتم بيشتر مي‌شد و براي هيجان بيشتر دست به سرقت مي‌زدم.

سرهنگ كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت: متهم تاكنون به ارتكاب ده‌ها فقره سرقت در يك سال گذشته اعتراف كرده است با وجود اين افرادي كه با اين شيوه از آنها سرقت شده است مي‌توانند براي شناسايي متهم به پايگاه يكم پليس آگاهي مراجعه كنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها