بازدید 32398
۳

حمله بشقاب پرنده به داعش!

در یک ویدیو از کشور ترکیه نشان داده شده است که یک انفجار عظیم در آسمان این کشور اتفاق افتاده است و یک شیء عجیب هم در آسمان دیده شده است.
کد خبر: ۵۸۸۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 12 May 2016
در یک ویدیو از کشور ترکیه نشان داده شده است که یک انفجار عظیم در آسمان این کشور اتفاق افتاده است و یک شیء عجیب به شکل بشقاب پرنده ، هم در آسمان دیده شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بعد از تصویرهای دیده شده در آسمان‌های ترکیه بالای مقرهای داعش مسئولان امنیت و هوانوردی بسیار متعجب شدند و این را یک حمله به مقر داعش در ترکیه نامیدند.



این تصاویر نشان می‌دهند که یک شیء شبیه ستاره دنباله دار در آسمان به سرعت در حال حرکت است.

پس از چند لحظه حرکت در آسمان این چیز عجیب شروع به سوختن در آسمان می‌کند و پس از چند ثانیه یک انفجار عظیم در آسمان رخ می‌دهد که تمام آسمان منطقه را روشن می‌کند.



در صورتی که انتظار می‌رفت چند قطعه از این شیء منفجر شده در منطقه پخش شده باشد اما جستجوگران اعلام کردند که هیچ گونه باقی‌مانده‌ای از این انفجار پیدا نکرده‌اند.

یکی از سخنگویان پلیس ترکیه در این باره گفت: ما باور داریم که این اتفاق یک پدیده طبیعی بوده است که در آسمان اتفاق افتاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۳
جستجو گران هواپیمای مفقود شده مالزیایی رو چند ماه گشتن و چیزی پیدا نکردن تازه حالا مسیر اون دقیقا مشخص بود. حالا با یک روز پرسه زدن نمیشه یک تئوری بشقاب پرنده ای درست کرد که !
انشاالله که کم کم بلاهای عظیم الهی بر سر داعش و حامیان داعش سرازیر شود.
حالا که پلیس این رو گفته، باید مطمئن شد که یک اتفاق زمینی بوده و احتمالا خود ترکیه در آن دست داشته است. یک آزمایش موشکی یا شاید شبیه به آن.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار