بازدید 2840

پاتک پليس پايتخت به پاتوق شيشه‌اي خيابان گيلکي

کد خبر: ۵۸۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 11 May 2016
پليس پايتخت در اقدام ضربتي قاچاقچي معروف شرق تهران به دام انداخت و از مخفيگاه وي تعدادي زيادي پايپ، فشنگ صوتي و شمشير کشف و ضبط کرد.

به گزارش مردم سالاری، در پي ارجاع چندين فقره گزارش و شکايات مردمي مبني بر فعاليت يكي از قاچاقچيان حرفه اي و سابقه دار مواد مخدر در محدوده خيابان گيلکي؛ رسيدگي به موضوع در دستور کار قرار گرفت. در ادامه ماموران مبارزه با مواد مخدر اين يگان با انجام كارهاي تحقيقاتي دريافتند متهم اقدام به حمل و توزيع مواد مخدر در محدوده شرق تهران مي‌کند که مراتب به مقام قضائي منعکس و دستور دستگيري وي صادر شد.

با تجميع اطلاعات بدست آمده و در راستاي اجراي دستور مقام قضائي ماموران در تاريخ 19 ارديبهشت ماه به مخفيگاه متهم "م.ک” در خيابان گيلکي اعزام و ضمن رعايت موازين شرعي و قانوني اقدام به ورود به منزل وي کرده و موفق شدند مقدار970 گرم شيشه؛ 5گرم هروئين؛25گرم ترياک؛پنج ميليون و هفتاد هزار تومان وجه نقد؛يک جعبه شامل 10عدد فشنگ صوتي که مربوط به کلت کمري بوده؛سه قبضه شمشير و سه قبضه نيمچه؛يک شوکر و يک گازاشک آور؛ هزار و چهل عدد پايپ از وي کشف کنند.

سرهنگ محمود مالمير رئيس کلانتري 121سليمانيه درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان،‌ گفت: متهم به منظور فرار از چنگال قانون مبلغ 50 ميليون ريال وجه نقد به ماموران وظيفه شناس کلانتري 121سليمانيه رشوه پشنهاد داد که از سوي ماموران رد و صورتجلسه شد و در ادامه به همراه اموال مکشوفه به کلانتري دلالت داده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان