بازدید 3413

کارآگاه‌بازی زن همسایه قاتلان را لو داد

کد خبر: ۵۸۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 11 May 2016
کارآگاه‌بازی زن همسایه راز جنایت در پشت بام ساختمان نیمه‌کاره را فاش کرد.عصر دوشنبه زنی جوان وقتی در حال تمیزکردن پنجره خانه‌اش بود، چشمش به صحنه عجیبی افتاد.۲نفر از پشت‌بام یک ساختمان ۶طبقه درحال ساخت، ‌طنابی دورگردن جسدی انداخته و آن را آویزان نگه داشته بودند.

به گزارش همشهری، بين اين ساختمان نيمه‌كاره و ساختمان قديمي دوطبقه‌اي در كنار آن، فاصله‌اي نيم متري وجود داشت كه به‌نظر مي‌رسيد آنها مي‌خواستند جسد را در همان فاصله نيم متري دفن كنند تا پس از ساخت‌وساز و بتن‌ريزي، راز اين جنايت براي هميشه مدفون بماند. زن جوان براي جلوگيري از نقشه كارگران با همسرش تماس گرفت و همزمان ماجرا را به مالك ساختمان نيمه‌كاره نيز خبر داد.

چند دقيقه‌ بعد مالك ساختمان خود را به محل حادثه رساند وپليس را در جريان قرار داد. او همزمان در ساختمان نيمه‌كاره را بست تا كسي فرار نكند اما 2نفري كه در پشت بام سعي در دفن جسد داشتند، متوجه شدند و دوباره جسد را بالا كشيدند تا شايد راهي براي فرار پيدا كنند. دقايقي بعد مأموران كلانتري 106نامجو پس از ورود به ساختمان 6 طبقه با جسد مرد جواني در پشت بام خانه روبه‌رو شدند.

در چنين شرايطي گزارش اين جنايت در اختيار قاضي سعيد احمدبيگي، بازپرس جنايي قرار گرفت و او در محل حادثه حاضر شد. قرباني كارگر 25ساله‌اي بود كه بر اثر اصابت جسم سختي به سرش به قتل رسيده بود و بين 3تا 5ساعت از مرگ او مي‌گذشت و مأموران تحقيقات خود را از 5كارگر افغاني كه در محل حادثه حضور داشتند، شروع كردند. سرانجام يكي از كارگران به نام نور آقا به قتل اقرار كرد و گفت: همه ما اهل يك روستا در افغانستان هستيم.

ساعتي قبل درحالي‌كه برادرم و ديگر كارگران در اتاق خواب مشغول استراحت بودند، ‌كريم وارد ساختمان شد و از من خواست كه به پشت بام برويم. وقتي به آنجا رفتم او پيشنهاد شومي را مطرح كرد. همين آغاز درگيري ميان ما بود و در يك لحظه با چوب چند ضربه به سرش زدم. پس از آن تصميم گرفتم جسد را با همدستي دوستم ميان درز 2 ساختمان مخفي كنم اما ناگهان زن ‌همسايه را ديدم و ترسيدم.

 قاضي جنايي دستور بازداشت اين متهم به قتل كه 17ساله است و همدستانش را صادر كرد. با توجه به اينكه متهم هنوز به سن قانوني نرسيده است، ‌پرونده به دادسراي اطفال فرستاده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار