بازدید 7446
۵

دهقان:دارای سیستم راداری اس-300 شده‌ایم

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز قادر هستیم بدون نیاز به دیگران سیستم‌های پدافندی، توپخانه و موشکی را تولید کنیم و در آینده نیز در این زمینه گام‌هایی را به پیش برخواهیم داشت.
کد خبر: ۵۸۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 10 May 2016
سردار حسین دهقان صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) با اشاره به به این که نیازمند تکمیل آرایه‌ها و سیستم‌ها و نیز آنچه برای سطوح پدافندی لازم است هستیم اظهارکرد:‌ امروز این توفیق را داشتم که در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) به عمل بیاورم و با قابلیت‌هایی که در حال حاضر در این مرکز وجود دارد آشنا شوم و لازم است در آینده نیز کارهایی برای تکمیل آرایه‌ها، سیستم‌ها و آنکه برای سطوح پدافندی به آن نیازمند هستیم انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به این که امروز قابلیت تولید سیستم‌های پدافندی، توپخانه و موشکی را بدون نیاز به دیگران داریم اظهار کرد:‌ ما بایددر آینده نیز در این زمینه گام‌هایی را رو به جلو برداریم و امروز به ملت عزیزمان اطلاع می‌دهم که با عنایت الهی دارای سیستم راداری اس-300 شده‌ایم و سعی می‌کنیم در آینده سیستم پدافندی راهبردی را نیز به خط تولید وارد کنیم.

دهقان با بیان اینکه امروز می‌توان گفت آنچه که ما داریم در زمینه سیستم پدافند هوایی برایمان کفایت می‌کند اظها رکرد: ما آنچه در بحث راداری از جمله در مباحث کشف، تعقیب و درگیری لازم داریم را در داخل کشورمان می‌سازیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ما باید در سایر زمینه‌ها گام‌های بلندی را برداریم اظهار کرد: ‌ما با فرماندهی پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء هماهنگ هستیم که در سایر زمینه‌ها نیز به تامین نیازهای خود بپردازیم و گامهای بلندی را برداریم.

وی افزود: امروز با توفیق اجباری توانسته‌ایم سیستم پدافندی راهبردی اس ۳۰۰ را در خدمت فرماندهی پدافند هوایی قرار دهیم و سیستم، کارکرد و عملکرد‌ همان سیستم پدافندی را در داخل طراحی کرده‌ایم و امسال آن را به خط تولید وارد خواهیم کرد.

دهقان با بیان اینکه ما چیزی به نام اس ۳۰۰ داخلی نداریم افزود: در سیستم‌های پدافندی معمولا برای برد و ارتفاع و قابلیت درگیری با اهداف مختلف تعریفاتی انجام می‌شود که در اهداف کروز و بالستیک این سیستم‌ها به سمت پیچیده‌تر شدن می‌رود و قابلیت‌های بالاتری را برای تولید و طراحی می‌طلبد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرهای مسلح با بیان اینکه سیستم پدافندی را با نام باور ۳۷۳ طراحی کرده‌ایم اظهار کرد: ‌این سیستم قابلیت درگیر شدن با کروز، سیستم‌های هواپیمایی بدون سرنشین و هواپیماهای جنگی حتی بالستیک را دارد و می‌تواند با چندین هدف درگیر شود.

دهقان گفت: ما سیستم‌های نرم افزاری را تهیه و تولید کرده‌ایم که در مرحله جمع بندی نهایی قرار دارد و امیدواریم امسال نهایی شده و آن‌ها را در خط تولید قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با هیات همراه از نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) بازدید کرد که در آن مجموعه‌ای از تولیدات و دستاوردهای این قرارگاه با نام‌های سامان، تلاش، ون فیبر نوری، خودروی تاکیتیکی سایبری، سامانه ترو پو اسک‌تر بومی تاکتیکی، مجموعه‌ی شیل‌تر ارتباط سیار، سامانه ارتباطی فرماندهی و کنترل فکور، پهباد VSTT، پهباد کیهان و سامانه ارتباط تاکتیکی مطلع‌الفجر به نمایش درآمده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
زياد به اين روسها اعتماد کنيد. فردا مي بينيد یه کاري تو اين سيستم هاي راداري کرده اند که همه چيز را اشتباه نشام ميده.
شما اگه بلد بودین که سیستمی بهتر از S300 روسیه بسازید بر اساس شکایت و رای دادگاه 4 میلیارد دلار پول رو از روسیه میگرفتین و خرج همین باور میکردین
درسته آقای دهقان ،ما هزار سال پیش هم اس ۳۰۰ داشتیم،خودمان خبر نداشتیم،اس ۳۰۰ نصفه و نیمه کاره همانند نداشتنش کارایی نداره.
چرا اسرار نظامی توسط وزیر دفاع ! در رسانه ها پخش میشود !! چرا همه چیز در جمهوری اسلا می بر عکس است؟!!!
بالاخره اس 300 اخیه یا خیلی هم عالیه.....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر