بازدید 5155
۵

دختر جوان عامل قتل پدرش بود

کد خبر: ۵۸۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 10 May 2016
تجسس‌های کارآگاهان جنایی درخصوص کشف جسد مردی داخل خودرو‌اش نشان داد که قاتل او کسی نیست جز دخترش.

به گزارش همشهری، چند روز قبل به ماموران انتظامي همدان خبر رسيد كه مردي داخل يك دستگاه خودروي پژو در اطراف همدان به قتل رسيده است. دقايقي از كشف جسد مي‌گذشت كه نخستين گروه از ماموران راهي محل جنايت شدند. جسد به مردي ميانسال تعلق داشت كه به‌دليل اصابت گلوله از پشت به سرش جان خود را از دست داده بود. هنوز هويت مقتول مشخص نبود و ماموران نمي‌دانستند او توسط چه كسي به قتل رسيده است اما با استعلام مشخصات پژو آردي هويت مقتول برملا شد. در همين حال شاهدان لحظاتي پيش از جنايت، دختر جواني را ديده بودند كه از خودروي مقتول پياده شد.

آنها گفتند دختر جوان عجله زيادي داشت و با دستپاچگي از محل دور شد. به‌دست آمدن اين اطلاعات كافي بود تا كارآگاهان سراغ خانواده مقتول بروند. بررسي‌هاي اوليه حاكي از آن بود كه مقتول دختري 23ساله داشت. وقتي ماموران درباره قتل پدرش از او تحقيق كردند، او دست و پايش را گم كرده بود و پاسخ‌هاي درستي به پرسش‌هاي ماموران نمي‌داد و همين موضوع ظن كارآگاهان را نسبت به او برانگيخت. از طرفي فاش شد كه دختر جوان از مدت‌ها قبل با پدرش دچار اختلاف بوده و ممكن است همين كشمكش‌ها به اين جنايت منجر شده باشد.

در اين مرحله دختر جوان تحت بازجويي‌هاي تخصصي قرار گرفت تا اينكه سرانجام اعتراف كرد كه پدرش را به قتل رسانده است.

او گفت: با پدرم اختلاف داشتم. او با ما رفتار بدي داشت تا اينكه تصميم گرفتم او را به قتل برسانم. مي‌دانستم پدرم يك كلت كمري غيرمجاز در خانه نگهداري مي‌كند. روز حادثه كلت را از سرجايش برداشتم و داخل كيفم گذاشتم. آن روز پدرم من را سوار خودرواش كرد تا به دانشگاه ببرد اما در ميانه راه نقشه‌ام را اجرا و به پدرم شليك كردم.براساس اين گزارش هم‌اكنون دختر جوان در بازداشت به‌سر مي‌برد و تحقيقات از او در جريان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵
به کجا چنین شتابان؟؟
آدم دیگه نمیتونه به سایه خودش هم اعتماد کنه!!
با توجه به زحمات بى دريغ پدر ؛ بزرگ كردن فرزند ؛ تقبل مخارج تحصيلى او ؛ شايد اين دختر جنون داشته ؛ پدرى كه جگر گوشه خودش را به دانشگاه مى برده تا شايد خدمتگزار اينده هموطنان اينده كشورش شود به طريق مظلومانه به قتل برسد ؟ اصلا به عقل جور در نمى ايد ؛ شايد هم خداى نكرده هديه روز پدر بوده
تگزاس!!!!!!
به نظرم تنها راهی که میشه به زندگی سعادتمندانه برسیم و زحمات پدر را جبران نماییم مطالعه و یادگرفتن موارد کاربردی و آشنایی با سبک درست زیستن میباشد
اول اینکه باخواندن متن همیشه مقتول درجایگاه مظلوم واقع میشه درصورتی خواننده هیچ اطلاعاتی اززندگی گذشته اون ها نداره وقضاوت میکنه.مطمئنا هیچ قتلی بی دلیل انجام نمیشه وباید بروی این نوع مشکلات تحقیق بشه ودراختیارجامعه قرار بگیره تاعبرت بگیرندوتکرار نشه ونه این که فقط حکم اعدام صادر کننداقایون بالا.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار