بازدید 2971
۲

قتل مردي كه هزينه درمانش را در جيب داشت

کد خبر: ۵۸۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 08 May 2016
مردي كه چندي پيش براي تامين هزينه عمل جراحي اقدام به تهيه وام از يكي از شعبات بانكي كرده بود به وسيله سارقان كشته شد.

به گزارش اعتماد، خانواده اين مقتول در اظهارات خود به پليس گفتند: «مقتول در روز جنايت قصد داشته تا مقدمات انجام عمل جراحي‌اش را آماده كند كه سارقان كيف دستي‌اش را سرقت كردند و او را كشتند.»

اين حادثه در ساعت ١٧:٠٠ روز نهم بهمن ماه سال گذشته در محدوده غرب تهران به مركز فوريت‌هاي پليسي مخابره شد. با حضور ماموران در محل و انجام تحقيقات اوليه مشخص شد دو نفر به صورت پياده و همراه داشتن دو قبضه اسلحه كمري اقدام به قتل شخصي به نام سعيد (٥٧ ساله) كرده و به سرعت از محل متواري شدند.

به اين ترتيب پرونده مقدماتي با موضوع «قتل عمـد» تشكيل شد و در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.» شاهدان صحنه جنايت در اظهارات خود به كارآگاهان گفتند: دو مرد حدودا ٤٠ الي ٤٥ ساله ناگهان به سمت متوفي حمله ور شده و با نشان دادن اسلحه قصد سرقت از او را داشتند كه با مقاومت او روبه‌رو شدند. در نهايت سارقان با شليك دو گلوله متوفي را به قتل رسانده و خودشان از محل متواري شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نامردا.اعدام حقشونه
این افرادی که الکی وسط می افتند ودنبال عفو قاتلین هستند.اینقدر نامرد نباشند برا ی هر قاتلی دنبال عفو نباشید.جامعه را دچار نا امنی می کنید. حالا خودمانیم برای قاتلین این بیمار مظلوم دنبال عفو نگردید.اگر دین ندارید آزاده باشید ونامرد نباشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها