بازدید 2053

سرقت نافرجام از بانک با سلاح قلابی

کد خبر: ۵۸۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 08 May 2016
مرد 54ساله ای که با تهدید رئیس یکی از شعبه های بانک صادرات در خیابان دانش مشهد، قصد سرقت پول های شعبه را داشت، در اجرای نقشه خود ناموفق ماند و توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش خراسان، فرمانده انتظامی مشهد با بیان این خبر گفت: صبح روز گذشته، مرد 54ساله ای که از مشکین شهر به مشهد سفر کرده بود، با یک دستگاه خودروی کرایه ای به شعبه بانک صادرات در چهارراه دانش مشهد مراجعه کرد و از کارمند بانک خواست تا مبلغ 25میلیون تومان موجودی حساب بانکی اش را به وی پرداخت کند.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: کارمند بانک که به رفتار و حرکات مشتری مشکوک شده بود، او را به نزد رئیس بانک فرستاد، اما در همین حال مرد 54ساله سلاح قلابی را مقابل رئیس بانک قرار داد و از او خواست تا همه پول ها را به او بدهد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: رئیس شعبه که متوجه قلابی بودن سلاح وی شده بود، بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت و بدین ترتیب با حضور نیروهای انتظامی، این فرد دستگیر شد.

سرهنگ بوستانی اضافه کرد: در بازرسی بدنی از متهم، یک قبضه کارد و سلاح پلاستیکی دیگر نیز کشف شد و او برای انجام تحقیقات بیشتر، در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی