بازدید 12580

انتقاد شدید علی نصیریان از خط قرمزهای تلویزیون

دست زن جوراب می‌کنند که مچش دیده نشود! چرا افراطی‌گری کنیم؟ در طواف، می‌بینید که زن، گردن و دستش باز است، لباس راحتی پوشیده و طواف می‌کند، چرا این قدر مته به خشخاش می‌گذاریم؟
کد خبر: ۵۸۶۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 06 May 2016
علی نصیریان در بخشهایی از مصاحبه خود با سعید بر آبادی در نشریه کتاب هفته خبر، سخنان متفاوتی به زبان اورده است.

به گزارش انتخاب، علی نصبریان گفته است: هر جامعه‌ای نسبت به اوضاع و احوال اجتماعی خود خط قرمزها و محدودیت‌هایی دارد. نمی‌خواهم خیلی ایده آلیستی برخورد کنم. قبول دارم! بالاخره باید یک‌سری مسائل رعایت شود ولی این همه فشار و این همه… به نظرم نتیجه‌ای ندارد. به تلویزیون نگاه کنید! یک ابزار بسیار کارآمد و گسترده است، چون براساس دو عامل موسیقی و نمایش می‌چرخد و دیگر مسائل، در پناه جذابیت‌های موسیقی و نمایش (یعنی مجموعه‌ای از شوها، سریال‌ها و مجموعه‌های تصویری) خود را نشان می‌دهند.

وی افزود: تمام این‌ها در محدودیت و فشار است، برای چه؟ برای چه این قدر فشار وارد می‌شود؟ شاید به همین دلیل است که مردم شبکه‌های خارجی را نگاه می‌کنند، مثلا سریال‌های ترک را که واقعا خیلی بی‌محتوا و ضعیف‌اند، اما سخت و سازی میلیونی دارند و آن قدر به پایشان پول ریخته شده خیلی شیک و قشنگ و پر از جاذبه‌های جنسی به نظر برسند. طبیعی است که مردم می روند سراغ این چیزها. شما باید با این موضوع مواجه شوید، نه این که هی فشار را بیشتر کنند، اشتباه است این روش.

نصریان در ادامه گفت: دست زن جوراب می کنند که مچش دیده نشود، گردنش را می‌پوشانند، خب، این ها حساسیت‌های اضافی است، چرا افراطی‌گری کنیم؟ من حج رفته‌ام و مردم آسیا، اروپا و آفریقا را در جوار خانه خدا دیده‌ام. اصلا این حرف‌ها نیست. در طواف، می‌بینید که زن، گردن و دستش باز است، لباس راحتی پوشیده و طواف می‌کند، چرا این قدر مته به خشخاش می‌گذاریم؟ تمام رمق یک اثر هنری گرفته می شود. معلوم است که دیگر تماشاچی با آن برقرار نمی‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۱۰
سلام بر استاد گرامی
امید که این نظر بنده را اعمال کنن تا بفهمند که شما و امثال شما اساتید درد دل مردم و افراد دلسوز را میگویید تا این همه ریزش بییننده برای این تلویزیون ملی نداشته باشد ولی افسوس که کو گوش شنوا استاد . . . .
آقای نصیریان با تمام اخترامیکه برای شما قائلم ولی صدا و سیمای که همه مواردی که گفتید را نشان میدهد. اگر منظور شما باز کردن فضا به نحویست که شبیه سریال های ترکیه ای شویم تا مخاطب با ما ارتباط برقرار کند سخت در اشتباهید زیرا مشکل فیلم های ما نبود محتوا یا کلیشه بودن آنهاست نه چیز دیگر.
آیه صریح قرآن حد حجاب رو بیان کرده
جناب آقای نصیریان!
جالب است که با همه این فشارها یکی از بدترین جوامع دنیا از نظر اخلاق و فرهنگ اجتماعی را داریم!!!!
انتقاد شدید!!
اینکه یه انتقاد کوچیک بود
جناب نصیریان حجاب چهارچوبی دارد که باید رعایت شود منجلمه گردن از بدیهیات حجاب است.
با تمام احترامی که برای استاد نصیریان عزیز قایلم باید عرض کنم که برقراری ارتباط مخاطب با برنامه های سیما در وهله اول به محتوا مربوطه،،،ما سریال های پر مخاطبی داشتیم که بدون توجه به حجاب بازیگر مردم با اونا ارتباط برقرار کردند،،،پایتخت، شاهگوش، قهوه تلخ، در حاشیه، میکائیل، بام تهران، ساختمان پزشکان، مختارنامه و...از نمونه های بارز این برنامه ها است که با وجود مضامین متفاوت، از بین تمام طبقات اجتماعی مخاطب داشته... الان درد اصلی نبود سناریوی خوب، بازیگر متعهد و بدتر از همه،،،همه کاره شدن پول در تمام عرصه ها از جمله هنر است...
اقاي نصريان مشكل سريال هاي ها ساق دست و ... نيست بي محتوي بودن سريال ها است كه نه معني دارند نه داستان درست و حسابي وگرنه سريال هاي فوق العاده زيبايي هم تلوزيون پخش كرده
رهبر گفتند جذب حداکثری..واین به معنی جذب همگی نیست صدا و سیما تا اینجاش خیلی انعطاف نشون داده(به طوری که مورد انتقاد برخی از متدینین قرار گرفته) جالبه با این حال گفته میشه که چرا این همه حساسیت !چرا این همه افراطی گری! پس بفرمایید شیوه ی اسلامی بودن چطوره؟ نباید برای مخاطبی که با این حد پوشش راضی نمیشه انعطاف بی جا نشون داد انعطاف بیشتر از این یعنی خروج از خطوط قرمز الهی
اینکه در طواف حجاب مسلمانان کشورهای دیگر چگونه است حجت نمی‌باشد. شرع حد و حدود مشخصی دارد که در قرآن و روایات تبیین شده و توسط فقها توضیح داده شده.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس