بازدید 9633
کشف ۲كیلو شیشه ومهمات جنگی از متهم

جزییات دستگیری شرور سابقه دار

رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری یكی از اراذل و اوباش و گرداننده باند شرارت های خیابانی و كشف دو كیلو شیشه در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰ 01 May 2016
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی از دستگیری یكی از اراذل و اوباش و گرداننده باند شرارت های خیابانی و كشف دو كیلو شیشه در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر ، سرهنگ هادی شیرمحمدی گفت: در اجرای طرح مبارزه با اراذل و اوباش با هدف كنترل اطلاعاتی هدفمند عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی، یك تیم از پلیس امنیت عمومی عملیات ویژه ای را در دستور كار خود قرار داد.

وی با تشریح این عملیات افزود: پس از چند روز كنترل و مراقبت نامحسوس، ماموران انتظامی با هماهنگی مراجع قضایی دیروز در اقدامی غافلگیرانه برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود : متهم به همراه سه نفر از همدستانش در حالی كه قصد فرار از مخفیگاه خود را داشت توسط ماموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ شیرمحمدی گفت: این متهم دارای سابقه زندان و اتهاماتی نظیر تیراندازی منجر به جرح، نگهداری و خرید و فروش سلاح غیر مجاز، درگیری با سلاح سرد، تولید مواد مخدر صنعتی و مشروبات الكلی و همچنین ایجاد رعب و وحشت بین مردم است .

وی افزود: از دستگیر شدگان سه قبضه سلاح جنگی و شكاری به همراه یك خشاب و فشنگ مربوطه، تعدادی سلاح سرد و حدود دو كیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه كشف شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی