بازدید 21330

پایان شلیک شوهر به زن با مرگ مرد جوان

مرد جوانی که بعد از تیراندازی به سوی دخترعمویش در مقابل بیمارستان عرفان، اقدام به خودکشی کرده بود، ظهر امروز جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۵۸۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 26 April 2016
مرد جوانی که بعد از تیراندازی به سوی دخترعمویش در مقابل بیمارستان عرفان، اقدام به خودکشی کرده بود، ظهر امروز جان خود را از دست داد.

به گزارش تسنیم، حدود ساعت 19 دیروز مأموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس کشیک قتل خبر تیراندازی خونین مرد جوانی به خود و همسرش را اعلام کردند.

بررسی‌های اولیه مأموران حاکی از آن بود که زن جوان 33 ساله که از پرسنل اتاق عمل بیمارستان عرفان است بعد از اتمام شیفت کاری خود همراه با همسر 35 ساله‌اش که پسر عمویش نیز بوده به پارکینگ مقابل بیمارستان رفته‌اند و سوار بر خودرو زن جوان شده‌اند، زن جوان که پشت فرمان خودرو و همسرش نیز در صندلی جلو نشسته بود که ناگهان شوهر زن جوان (پسرعموی وی) با یک اسلحه کمری کوچک همسرش را هدف قرار داده و دو گلوله به سمت سر همسرش شلیک کرده بود، پس از این تیراندازی نیز با یک گلوله سر خودش را هدف قرار داده بود که پس از تیراندازی نگهبان و کارکنان بیمارستان متوجه موضوع شده و آنها را به اتاق عمل منتقل کرده بودند.

پس از حضور سعید احمدبیگی؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت در محل اعلام خبر مشخص شد زن و مرد جوان پس از انتقال به اتاق عمل در سطح هوشیاری پایینی قرار دارند که ظهر امروز مرد جوان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داد و با دستور بازپرس امور جنایی تهران تحقیقات در رابطه با این تیراندازی خونین ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۱۶
این هم از عوارض دیدن سریال های ماهواره ای
بدبین کردن همسران به هم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
اگه فیلم ماهواره بد تو چرا میبینی ؟؟؟؟
خیلی بهتر از دوندگی در راه پله های دادگاههای ایران است.
کم عقلی
مشکل ما ایرانیها قضاوت نا درست است مگه شما بین اونها بودید که قضاوت میکنید
چیزی شبیه یکی از صحنه های سریال شهرزاد در قسمت 26 بود!
ای بابا چرا ملت انقدر زود قضاوت می کنن هنوز که در مورد حادثه چیزی اعلام نکردن که زود زن بنده خدارو محکوم کردین وهمسر اون بنده خدا رو هم که فوت کرده رو بی گناه جلوه میدین............
خدا رو شكر زن ٣٣ ساله رو گفتيد جوان. قبلا از لفظ ميان سال استفاده ميكرديد
هر روز مسایل عجیبی اتفاق میافتد شلیک و تجاوز به دختر 6 ساله شکنجه دختر و همسر اسیب شناسان اجتماعی باید ریشه یابی کنند
تگزاسه!
با آتش جهنم چه کنیم ؟ پله های دادگستری ؟!
چی بهتره؟
ویروس کشنده خیانت و جنایت سوغات برنامه ریزان کانالهای ماهواره ای است.
من هم چند بار به این کار فکر کرده ام.اما به دو دلیل منصرف شدم:گناه خودکشی و قتل ،سرنوشت تنها فرزند پسرم. هر کاری می کنم خانم طلاق نمی گیره حتی با دادن همه حق و حقوقش و همه امتیازات. اما مرتب اذیت می کند و تحقیر و توهین.خانواده ها کمی انصاف داشته باشید مشکلات روحی دخترتان را همون اول بگید. من جوان رتبه اول دانشگاه در هر سه مقطع تبدیل شدم به جوان افسرده و ناامید از زندگی.خدایا مشکل همه جوانان را حل کن.دوستان برای من هم دعا کنید تا فرجی بشه. ممنون.
کم عقلی واینها کشکه برادرمردم از یک جایی این کارا یاد میگیرند ومتاسفانه آنهایی که ماهواره دارند ومیبینند مثل آدمهایی سیگاری اند نمیخواند قبول کنند که این مشکلات از توی ماهواره در میاد.
بابا میرفتی طلاق می دادی میرفت
همه این مسائل به خاطر فراموش کردن خدا وتوجه افراطی به ذخارف دنیا وفاصله گرفتن از معنویات است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار