بازدید 4683

تنبیه شدید بدنی دانش آموز ابتدایی در کلاس درس

کد خبر: ۵۸۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 12 April 2016
پدر یک دانش آموز ششم ابتدایی با ارائه اسنادی به گروه حوادث روزنامه خراسان مدعی شد فرزندش به خاطر تنبیه شدید بدنی معلم در کلاس درس مجروح شده است.

به گزارش خراسان، جواد زنگویی افزود: عصر شنبه گذشته وقتی فرزندم از مدرسه به خانه بازگشت با دیدن سرووضع خون آلود او آشفته و نگران شدم ابتدا فکر کردم شاید یکی از دانش آموزان او را کتک زده است اما پسرم گفت : معلم مدرسه در حضور دیگر دانش آموزان کلاس طوری او را تنبیه کرده که  دستان خودش نیز خون آلود شده است.

 وی ادامه داد: برای پی گیری موضوع به مدرسه و آموزش و پرورش ناحیه یک رفتم که مسئولان عنوان کردند: «ماجرا را از طریق دستگاه قضایی پیگیری کنید.» من هم شبانه به پزشکی قانونی و کلانتری رفتم تا ضمن طرح شکایت و طی مراحل قانونی، از مسئولان بخواهم برای پیشگیری از وقوع چنین حوادث خطرناکی در کلاس درس اقدامی شایسته انجام دهند.

 گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: دانش آموز مجروح نیز که 12سال سن دارد درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار گفت: «زنگ دوم بود که ناگهان صدای خنده دانش آموزان هنگام تدریس معلم به  گوشم رسید. در همین حال یکی از همکلاسی هایم گفت: آفتاب نور ساعت تو را روی پیراهن معلم انداخته است!من هم بلافاصله سعی کردم ساعت را از دستم باز کنم ولی با چرخاندن بند ساعت، دوباره نور آن روی پیراهن معلم افتاد و بچه ها خندیدند.»

 علی زنگویی ادامه داد: در این لحظه معلم خطاب به من گفت: بیا بیرون کارت دارم! وقتی کنار معلم رفتم ناگهان او با لگدی که زد مرا به انتهای کلاس پرت کرد و پس از آن هم درحالی که می گفت: استخوان هایت را خرد می کنم! مگر من با تو شوخی دارم!! به شدت کتکم زد! پس از آن هم از من خواست تا در کنار در ورودی کلاس بنشینم اما وقتی زنگ تفریح خورد گفت: دستان من خونی شده است تو هم برو دست و صورت خودت را بشوی!

 این دانش آموز کلاس ششم ابتدایی عنوان کرد:دیگر می ترسیدم به کلاس درس بروم  و پس از این که دست و صورتم را شستم 2 زنگ آخر را در کنار ناظم مدرسه ماندم و به کلاس نرفتم. این گزارش حاکی است: با اعلام شکایت پدر این دانش آموز، پرونده‌ا ی در این باره تشکیل شد و توسط ماموران کلانتری رسالت مشهد مورد رسیدگی قرار گرفت.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۲
حالا معلم کار اشتباهی کرده ولی تو هم دروغ نگو که ساعت چرخیده . اینها که ما هم در بچگی انجام میدادیم خیلی کار نخ نما شده ایه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
طبق آئینامه انضباطی مدارس مصوب مجلس محترم شورای اسلامی ، تحت هیچ شرایطی و هیچ خلافی معلم حق تنبیه بدنی ندارد ، حتی حق ندارد مشق شب اضافی به بچه بگوید ، اسمش رویش است " بچه " .
این معلم نادان را بفرستید روانپزشکی نیاز به کمک دارد
رسول خانی که این جور نظر دادی دیگه جامعه نباید توقع زیادی از معلمان داشته باشد زیرا شرط اول اموزش و یادگیری برقراری نظم در کلاس است که امروزه معلمان رابا شکایت هایی که میشود مستاصل نموده و باعث افت و کیفییت تدریس میشود
ااشد مجازات و ممنوعيت كاري
مگر ممکنه نور صفحه ساعت اينقدر دقیق بيافتد روی لباس معلم! دوباره تکرار آنهم دقیقا همینطور شود؟ کاری ابلهانه و دروغی بچه گانه. بهتر است در همان ساعت با همان زاويه صحنه بازسازی شود‌ تا يک معلم محترم و زحمتکش ناحق متهم نشود. * وقتی تمام ابزار کنترلی و بازدارنده از معلم گرفته شود نتیجه اش هتک حرمت معلم خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
اگر امثال تو بیشعور معلم بچه من باشید ، حالیت میکنم هتک حرمت معلم یعنی چه ؟ معلمی شغلی با عشق به بچه هاست نه بخاطر فرار از بیکاری ، حالا اگر با این شرایط قانونی نمی تونی مثل آدم کار کنی راهکارش قبلا مشخص شده ، " استعفاء "
کسی از معلم حمایت نمیکنه تا یه بهانه ای میاد دست مردم زود خبریش میکنن. چرا نمیگید چطوری معلمان بدون 7 ماه حقوق چگونه زندگی کنن . چطوری شد یه معلم جان خودش داد واسه نجات 3 دانش آموز زیر آوار ماند . تا یه کشیده زده شده اون بیچاره معلم و دادگاهی میکنن . الان همون شخصی که معلم در کودکی از معلم خوش چندین بار تنبیه شده. شماها نمیتونین 1دونه بچه تون تو خونه نگه دارین حالا خودتون بزارین جای معلم بیچاره با یه کلاس 30 الی 40 یا شایدم بیشتر ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
آقا شرایط طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مشخص شده ، چطور 24 ساعته برای اضافه حقوق تحصن و نق نق میکنید ، حالا هم اگر با این شرایط نمی تونید کار کنید ، استعفاء ! آنقدر نیروی با تحصیلات بالا و عاشق بچه ها پشت در آموزش و پرورش هستند که حتی آب هم از آب تکان نمی خورد.
دانش آموز هرچقدر هم نادان وشیطون معلم حق یه همچین حرکت ناشایست ونداره حق نداره تاحد مرگ دانش آموز وبزنه اونم دانش آموز ابتدایی واقعا واسه ناظم ومدیر اون مدرسه متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
آفرین ، بچه اسمش روشه ، " بچه "
بچه نفهم و بیش فعال زیاد داریم متاسفانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار