بازدید 9749
۱
گزارش

گروه مرگ کی روش و ایران در راه جام جهانی چیست؟

طبق رده‌بندی امروز اعلام شده تیم ملی ایران با تیم ملی استرالیا هم سید شد که با این حساب این دو کشور در قرعه‌کشی سه‌شنبه آینده به عنوان سر گروه‌‌های دو گروه معرفی خواهند شد.
کد خبر: ۵۷۹۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 07 April 2016
قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی سه‌شنبه هفته آینده در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود که با این ترتیب شاگردان کی‌روش به هیچ وجه با استرالیا همگروه نخواهند شد.
به گزارش تابناک ورزشی،رده‌بندی ماه آپریل فیفا امروز از سوی سایت فدراسیون جهانی فوتبال اعلام شد که طی آن تیم ملی ایران با امتیاز 627 و 2 پله صعود نسبت به ماه گذشته میلادی در رده 42 جهان قرار گرفت.

این رده‌بندی از آن جهت برای قاره آسیا حائز اهمیت بود که قرار است قرعه‌کشی هفته آینده مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه بر اساس آن انجام شود.

بر همین اساس 12 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 6 سید قرار خواهند گرفت که بر طبق رده‌بندی امروز اعلام شده تیم ملی ایران با تیم ملی استرالیا هم سید شد که با این حساب این دو کشور در قرعه‌کشی سه‌شنبه آینده به عنوان سر گروه‌‌های دو گروه معرفی خواهند شد.

 *سیدهای این رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

سید یک: ایران - استرالیا

سید 2: کره‌جنوبی - ژاپن

سید 3: عربستان - ازبکستان

سید 4: امارات - چین

سید 5: قطر - عراق

سید 6: سوریه - تایلند

تیم‌های ملی کره‌جنوبی، ازبکستان، استرالیا، ایران، قطر، ژاپن، تایلند و عربستان به عنوان تیم‌های اول گروه‌های هشت‌گانه و چهار تیم چین، سوریه، عراق و امارات به عنوان تیم‌های دوم برتر 12 تیمی هستند که ضمن صعود به جام ملت های آسیا 2019 باید برای صعود جام جهانی در قالب دو گروه 6 تیمی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 با یکدیگر رقابت کنند.

شاگردان کی روش گروه مرگ در راه جام جهانی

بر همین اساس قرعه‌کشی این رقابت‌ها سه‌شنبه هفته آینده در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود که با این ترتیب شاگردان کی‌روش به هیچ وجه با استرالیا همگروه نخواهند شد.

کی‌روش قرار است هفته آینده برای قرعه‌کشی این رقابت‌‌ها راهی مالزی شود. تیم ملی اگر در قرعه‌کشی بدشانس باشد و قرار باشد در گروه مرگ قرار بگیرد با تیم‌های ژاپن از سید 2، عربستان از سید 3، چین از سید 4، قطر از سید 5 و تایلند از سید 6 همگروه خواهد شد.

در تحلیل اینکه چرا این گروه، گروه مرگ خواهد بود ذکر این نکته ضروری است که تیم ملی در این سال‌ها همواره در دیدار مقابل کره‌جنوبی، به نسبت رقیب سنتی این تیم یعنی ژاپن، حریف ساده‌‌تری را پیش‌رو داشته است.

در بین تیم‌های سید 3 نیز همگروهی با عربستان به خاطر مسائل سیاسی پیش آمده و رأی AFC مبنی بر اینکه بازی تیم‌های دو کشور باید در کشور ثالث برگزار شود، می‌تواند مشکلات خاص خودش را داشته باشد.

در بین کشورهای سید 4 نیز چین و امارات تقریباً همسان هستند اما بعد مسافت می‌تواند دیدار با چین را مشکل‌‌تر کند. در بین تیم‌های سید 5 نیز هر دو تیم قطر و عراق، تیم‌های قدرتمندی هستند اما میزبان جام جهانی در سال 2022 با تدارک بهتری پای به مرحله بهتری می‌گذارد ضمن اینکه این تیم با برتری مقابل تمام حریفانش راهی دور نهایی شد.

در بین تیم‌های سید 6 نیز سوریه و تایلند هر دو برای ایران تیم‌های راحتی هستند اما بعد مسافت تایلند می‌تواند مشکلات بیشتری را برای تیم ملی ایجاد کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
واقعا از اینکه یک عده افراد بی خاصیت در فدراسیون فوتبال جمع شدن احساس سرافکندگی میکنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی