بازدید 5936
۵

راه‌اندازی تراموا در رشت قطعی شد

رئیس کمیسیون حمل نقل ترافیک شورا گفت: برای راه اندازی تراموا در رشت به نتیجه رسیدیم، ضمن این‌که از جهت زیست محیطی آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.
کد خبر: ۵۷۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 06 April 2016
رئیس کمیسیون حمل نقل ترافیک شورا گفت: برای راه اندازی تراموا در رشت به نتیجه رسیدیم، ضمن این‌که از جهت زیست محیطی آسیبی به محیط زیست نمی‌رساند.

به گزارش تسنیم از رشت، رضا رسولی در نشست خبری اعضای شورای شهر رشت که با حضور اعضای شورا و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تسلیت دو شهید مدافع حرم گیلانی اظهار داشت: راهبردهای ما در حوزه سیاست‌گذاری ترافیکی در طول 3 سال گذشته، پیوسته و یکپارچه شده و در حوزه ترافیکی چند محور را دنبال کردیم.

وی با بیان اینکه بحث توسعه پایدار 4 ریشه مستحکم دارد، افزود: ریشه‌های محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محورهای سیاست گذاری ما هستند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با بیان این‌که یکی از محورهای توسعه، سیستم پیاده راه‌ها بود، افزود: بهبود کیفیت معابر، ایمنی عابر پیاده و ساخت پل‌های عابر پیاده در خروجی برنامه‌های ما دیده می‌شود.

رسولی با بیان این‌که مبحث تراموا یک اقدام مهم در حوزه گردشگری است، اظهار کرد: در بحث تراموا به نتیجه رسیدیم و باعث سلامت محیط زیست می‌شود.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک با بیان این‌که توسعه زیر ساخت IT از سال اول شورا اتفاق افتاد، بیان کرد: توسعه شبکه فیبرنوری و ایجاد مرکز کنترل ترافیک از اقدمات کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورا بود.

رسولی با بیان این‌که برای اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک، کارگروه‌هایی تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: در این کارگروه‌ها از مشاورین متخصص استفاده می‌کنیم تا زیر ساخت‌های اجتماعی را فراهم کنیم.

مجید رجبی ویسرودی، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر رشت نیز در این جلسه اظهار داشت: فرآیند انتخاب خلیلی به عنوان شهردار غلط بود و چون به وعده‌هایش عمل نکرد منجر شد کنار برود.

وی در مورد انتخاب شهردار فعلی رشت و عملکرد وی اظهار کرد: ثابت قدم را از نظر تحصیلات و توانایی تایید می‌کنم ولی باید تصمیمات شورا را در نظر بگیرد و به زیرمجموعه‌های خود بی احترامی نکند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۵
حقشه برای کاهش آلودگی هوا و سر و صدا از میدان آزادی تا انتهای خیابان دماوند تهران بجای اتوبوس تراموای برقی راه اندازی شود .
معلومه اقایان حضرات از سفر اروپا برگشتن.
مگه شورا باید مصوب کنه که قطعی شد؟
نکنید این کار غیر اصولی رو. بعدا خودتون می فهمید که چه اشتباه بزرگی کردید
رشت کلا شهر با کلاس و با فرهنگیه... فرهنگ اروپایی و بسیار مهمان نواز
تراموا يك كالاي بنجلي است كه در زمان احمدي نژاد توسط يك كشور خارج به ايران تحميل شد اكنون بدنبال شهرهائي ميكردند تا آنرا اجرا نمايند و كسي مخالفت نكند تا كنون قرعه بنام قم و كرمانشاه و اكنون رشت رسيده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی