بازدید 6298
۳

کلیپ سیاه از شکنجه خانگی کودک بی‌گناه

کد خبر: ۵۷۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 03 April 2016
کلیپی از کودک‌آزاری و شکنجه با شیلنگ در فضای مجازی انتشار یافته که بسیار دردناک است.

به گزارش ایران، به احتمال قوی این فیلم متعلق به کشورهای حاشیه ایران است. کلیپی که در آن نشان می‌دهد پسرک بی‌دفاع در حالی که دست و پایش بسته است از سوی مردی که به نظر می‌رسد پدرش باشد هدف شکنجه بی‌رحمانه قرار گرفته است.

بررسی صداهای نامعلوم در فیلم و تصاویر اثاثیه‌ خانه مشخص نمی‌کند که این کودک‌آزاری داخل ایران رخ داده یا متعلق به کشورهای خارجی بویژه همسایه ایران است.

در ابتدای فیلم دست و پای پسربچه کوچکی که تصور می‌رود از سوی پدرش بسته شده، نشان داده می‌شود. در این کلیپ دلخراش پسرک هدف ضربات شیلنگ مرد خشمگین قرار می‌گیرد و پسربچه در حال فرار از دست مرد شکنجه‌گر است در حالی که با زبانی که کاملاً مشخص نیست گویش متعلق به کدام اقلیم است می‌خواهد که مرد خشن دست از کتک زدن بردارد اما مرد خشمگین وی را تا اتاق تعقیب کرده و سرانجام پسربچه را که با دست و پای بسته جفت پا و با پریدن فرار می‌کرد زیر دست و پا گرفته و مرتب با ضربات شیلنگ کتکش می‌زند و پسرک دائم گریه و التماس می‌کند تا رها شود.

در این بین حضور یک پسربچه وحشتزده دیگر و خونسردی کسی که با دوربین موبایلش فیلم گرفته است جای تأسف دارد.

با توجه به انتشار این کلیپ دردناک در صفحه مجازی خبرنگاران شوک در حال تحقیق و پیگیری هستند تا جزئیات این شکنجه تلخ را به دست آورند.بنابر این گزارش، گروه شوک از خوانندگان می‌خواهد تا کسانی که از ماجرای این کودک‌آزاری  یا موارد مشابه  از این گونه رویدادها اطلاع دارند، با شماره‌های 1-88500100  و 1-88761620 گروه شوک روزنامه ایران تماس بگیرند تا با تعامل دستگاه‌های قضایی و مسئولان با این موارد  برخورد شود تا کودکان بی‌دفاع مورد حمایت ارگان‌های ذی‌ربط قرار بگیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
یعنی تابناک ندیده تمام تنم بی حس شد خدای من!!!!
من کلیپ رو دیدم با توجه به نوع وسیله گرم کننده و نوع گویش احتمال قوی مربوط به نواحی قفقاز شمالی هستش
آخرش این روانی پیدا نشد؟کلیپ رو دیدم آتیش گرفتم،بچه زیر ضرب و شتم اون روانی عین کانگورو بالا و پایین می پرید؟چطور می تونیم خبر بگیریم؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان