بازدید 14818

سال به سال، تلویزیون، دریغ از پارسال

نویسنده سریال نوروزی «زعفرانی» گفت: هیچکدام از سریال‌های نوروزی در حد و اندازه‌های مجموعه‌های عید نبودند.
کد خبر: ۵۷۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 03 April 2016
نویسنده سریال نوروزی «زعفرانی» درباره‌ی بازخورد مجموعه‌های نوروزی «زعفرانی»، «بیمار استاندارد» و «قرعه»، اظهار کرد: نه در سریال ما و نه در دو سریال دیگر هیچکدام نمی‌توانیم بگوییم کار بزرگی کرده‌ایم. ما نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید مخاطب را راضی نگه داریم و مخاطب یک خاطره به یادماندنی در ذهنش از مجموعه‌های نوروزی داشته باشد. او اظهار کرد: هیچکدام از سریال‌های نوروزی در حد و اندازه‌های مجموعه‌های عید نبودند.

به گزارش ایسنا، سعید جلالی با اشاره به وضعیت تلویزیون در سال‌های اخیر که با کمبود بودجه مواجه شده است، یادآور شد: متأسفانه تفاوت بزرگی که در ویژه‌ برنامه‌های نوروزی به چشم می‌خورد، سال به سال دریغ از پارسالیم و هر سال نسبت به گذشته اتفاق ویژه‌ای صورت نمی‌گیرد و این شبکه‌های ماهواره‌ای هستند که با برنامه‌های شاد و ویژه می‌آیند و مخاطب است که کنترل تلویزیون در دستش است و هر برنامه‌ای که جذاب باشد را نگاه می‌کند. ما اگر ادعا داریم، باید قدرت رسانه‌ای خودمان را افزایش دهیم. متأسفانه بعید می‌دانم کسی بگوید در برنامه‌های نوروز امسال در تلویزیون اتفاق ویژه‌ای شکل گرفت.

این نویسنده سریال‌های تلویزیونی همچنین با اشاره به ویژه‌برنامه‌های تحویل سال یادآور شد: بسیاری از این برنامه‌های گفت‌وگو محور یکنواخت بودند با حضور مهمانانی که به شکل اتوبوسی از این شبکه به آن شبکه می‌رفتند و فقط مجری بود که تغییر می‌کرد.

جلالی همچنین درباره‌ی اینکه تلویزیون تا چه میزان توانست در ایام نوروز با توجه به تعطیلی بسیاری از رسانه‌ها مخاطب را به ویژه در حوزه خبر به سوی خود جلب کند، اظهار کرد: واقعیت این است که در ایام عید مخاطبان خیلی به دنبال خبر نیستند و بخش اعظم کشور تعطیل می‌شود و اتفاق خاصی نمی‌افتد؛ بنابراین ضرورتی برای دنبال کردن اخبار برای مخاطب وجود ندارد. اما فکر می‌کنم بخش خبری 20:30 در ایام عید پخش می‌شد و در همین حد که مخاطب را راضی نگه دارد، کافی بود.

این نویسنده سپس در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود درباره‌ی برنامه‌هایی همچون «دورهمی»، «خنده‌بازار» و «شب کوک» نیز مطالبی را عنوان کرد و گفت: اساسا الگوبرداری هیچ اشکالی ندارد. اینکه که یک برنامه تلویزیونی از یک برنامه خارجی الگو گرفته باشد، در همه نقاط دنیا رواج دارد. اما اشکال زمانی است که الگوبرداری در سطح ضعیف باشد. این اتفاق درباره برنامه «خندوانه» و «دورهمی» خوب شکل گرفت. برنامه «خندوانه» که پیش از این تجربه موفقی داشته است و برنامه «دورهمی» هم تا به اینجای کار بد نبوده است؛ به هر حال کاری نوپاست. این دو برنامه جزو موفق‌ترین برنامه‌هایی بودند که در ایام نوروز مخاطب را جذب کردند.

«شب کوک» سقوطی برای تلویزیون


جلالی در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با اعتقاد بر اینکه برنامه «شب کوک» یک سقوط برای تلویزیون بود، اظهار کرد: تلویزیون اگر قرار است برنامه سطح پایینی را از یک برنامه ماهواره‌ای الگوبرداری کند بهتر است این کار را نکند. برنامه «شب کوک» کاری بود در سطح پایین چه به لحاظ محتوا، چه اجرا و چه دکور کپی‌برداری شد.

او سپس با اشاره به این برنامه یادآور شد که بسیاری از برنامه‌ها در ایام عید به همین شکل از تلویزیون به روی آنتن رفتند و سپس گفت: به نظرم تلویزیون از این طرف بوم افتاده است و بیشتر باعث مضحکه می‌شود. اگر تلویزیون قرار است برای 70 میلیون مخاطب برنامه‌ای در سطح پایین را کپی‌برداری کند اگر نسازد حرمت خود را بیشتر حفظ می‌کند.

او سپس درباره پیشنهادش به تلویزیون در سال جدید با اشاره به تزریق بودجه و اهمیت آن یادآور شد: با وجود مشکلات مالی نمی‌شود کار ماندگاری ساخت. من اگر صاحب قصه خوب هستم باید بودجه‌ای باشد که این قصه خوب و ماندگار ساخته شود. متأسفانه کارهای مناسبتی جزو معدود کارهایی هستند که بودجه در بدترین شرایط به آن‌ها تزریق می‌شود و چون کارها با فاصله کمی در مناسبت‌ها شروع به تولید می‌کنند همیشه این شتابزدگی وجود دارد.

این نویسنده در همین زمینه درباره سریال‌های نوروزی تلویزیون گفت: همه کارهای نوروزی با شخصیت بودند اما تأثیرگذار نبودند و هیچ‌کدام در حد و اندازه عید نبودند. مخاطب زمانی می‌تواند شاهد سریال‌های خوب شود که تلویزیون بودجه خوبی را به تولیدکننده تزریق کنند. به هر حال اگر مشکلات مالی برطرف شود شاید شاهد تولیدات خوبی باشیم.

جلالی در بخش پایانی گفت‌وگوی خود درباره بازخورد مجموعه «زعفرانی» که از شبکه دو سیما به روی آنتن رفت اظهار کرد: اتفاقاتی که در ارتباط با مجموعه «زعفرانی» افتاد باب میل من نبود و آن‌طور که دوست داشتم کار پیش نرفت. اختلاف سلیقه من و کارگردان باعث شد چیزی که باب میل من باشد، شکل نگیرد و دفاعی از این کار ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۸۰
بدترین و بی محتواترین و کسل کننده ترین نوروز صدا و سیما در تاریخ این رسانه امسال بود.
کوچک و بزرگ و پیر و جوان و کودک و .....و همه و همه عمو پورنگ می دیدند !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
دورهمی خوب بود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
فقط فقط فقط ای فیلم جای کلاه قرمزی هم خیلی خالی بود
سریال های بقیه شبکه ها که خیلی کسل کننده ومسخره بود طوری که با دیدن دو قسمت اولشون ادمو خسته میکرد وحوصله سر بر بود خیلی خیلی خیلی ......
بیست و چند کانال داشتیم هیچ چی نداشتیم !
پاسخ ها
شکوهی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
باانتقاد موافقم نه با بی انصافی من درخانه خودمان و فامیلها و هرجا رفتم شبکه ایفیلم خیلی طرفدار داشت .
صدا و سیما به نفس نفس افتاده.
اگر بهش اجازه میدادند قطعا از چین برنامه وارد میکرد.
بازیگران نخ نما و تکراری.
انواع لوس بازی و برنامه های تکراری.
سریالهای حیف پول .
بی نظمی و بی برنامگی شبکه ها.
................
.............
......
من از پولی که بابت صدا و سیما در قبوض به دولت میدهم راضی نیستم
ا
من از پولی که بابت صدا و سیما در قبوض به دولت میدهم راضی نیستم.
سلام حالا که ایام عید تمام شد فرصت هست برنامه های کانال یک و دو وسه حداقل حدود یک ساعت قبل از سال تحویل و نحوه تحویل سال را دوباره نگاه کنیم . چه احساسی بهتون دست میده
. مثل اینه که داریم به مراسم عزا و ناراحتی وارد میشیم.
کار به جایی رسده بود که دو تا از خانواده های بسیار مذهبی در فامیل تصمیم به خرید و نصب ماهواره گرفتند و ظاهرا تصمیم درستی گرفتند چون خیلی راضی بودند و میگفتند ایکاش زودتر این کار را میکردیم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
بچه های من فقط ایفیلم می بینند کلاه قرمزی و سه درچهار و عیدامسال که از این شبکه پخش شد سرگرم کننده بود
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
اشتباه کردند!! به خاطر یک سری برنامه که شاید سرگرم کننده باشه، آینده خودشون و بچه هاشون رو به خطر انداختند
من چه گناهی کرده ام که هر سال باید قیافه فرزاد حسنی و احسان علیخانی و ...... را موقع تحویل سال نو ببینم؟
حالا فردوسی پور و بقیه بماند !!
واقعا خسته نشدید از اینهمه لوس بازی ها .
واقعا تیتر قشنگی بود . من نمیدونم اینافسرده خانه سیمای ایران رو کی داره بهش خط میده آخه ...
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
بریتانیا
مسئولین غصه نخورن بیشتر مردم پای ماهواره نشستن.. شبکه های داخلی رو بیخیال
برنامه شب کوک با توجه به جو جامعه خیلی هم عالی بود، سریال ها از همه لحاظ "بسیار ضعیف" بودند.
پاسخ ها
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
شما اگه اصل جنس رو میدیدی هیچوقت از این برنامه تعریف نمی کردی اصلش خیلی سرگرم کننده تر بود این برنامه کاپی بود!
حیف پول که به صدا و سیما داده بشه
پاسخ ها
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
بله اصلش چون ارمیا و گوگوشو فریال داره از دید شما خیلی سرگرم کننده هست.
شب کوک یه کار جدید و فوق العاده در صدا و سیمای ایران بود، در سری جدید غوغا میکنه.
شب کوک» یک سقوط برای تلویزیون بود!!!....اتفاقا شبک کوکو یک حرکت رو به جلو از تی وی ایران بود....هرچند ضعف هایی هم داشت که مطمعنا در سری جدید برطرف خواهد شد اما اینکه کپی برداریه بسیار مسخرست چون سری برنامه های تلنت و استعدادیابی در همه جای دنیا مرسومه و به یک شکل برگزار میشه....تی وی ایران اینقدر از مردم عقبه که خیلی کار داره تا بتونه مشکلاتشو برطرف کنه ، در برنامه سه ستاره تی وی دست خودشو رو کرد و نشون داد که جقدر ببیننده کم داره و تقریبا ده درصد مردم به تی وی ایران توجه دارن....صدا و سیما بهتره ابتدا از اصلاح ساختار درونیش شروع کنه و این سازمان فربه و تنبل رو سبک و منعطف کنه و مدیران فرسوده و قدیمی و متحجر رو کنار بزاره و جاشون به افکارو اندیشه های نو بده
برنامه های تلویزیون فرقی با شیر پاکتی نداره
همش آب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
مقایسه قشنگی بود
هنوز تو این زمونه

صدا از سیما دوره

هرگز باور نداشتیم

سیما با بمونه

سال سال این چند سال

پارسال امسال این سی سال

صدا و سیما نیست رقیب ماهواره
پاسخ ها
مانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
بی مزه ی لووس!
دمت گرم که حرف دل مردم را زدی .نه تنها سریالها بلکه تمام برنامه ها بی محتوا ومزخرف بود خصوصا شب کوک که چیزی نداشت.
والا ما هم از نداشتن بودجه صدا و سیما باخبریم منتهی وقتی بودجه در اختیارشون قرار میگیره برنامه های خاص سیاسی با رویکرد دفاع از یک دیدگاه و حزب خاص سیاسی ساخته میشه
پس نتیجه می گیریم که دیدن ماهواره بهتر از دیدن تلویزیون ایران است! تلویزیون آقای سرافراز!!!!!!!!!!! کاری جز تبلیغ ماهواره ندارد.
و این خیلی شرم آوره، متاسفم.
وضعيت صدا وسيما درست مثل هيئت هاي عزاداري عاشوراست هركسي مي خواهد هيئت خودش رو داشته باشه به جاي 30 تا كانال تلويزيوني بدرد نخور10كانال بدردخور مي ساختيداين يعني حذف تعدادي زيادي از رديف هاي مديركلي و...در ساختار سازماني صدا وسيماوقتي برنامه هاي مهران مديري فيلتر مي شه چون پزشكان اعتراض مي كننديا فيتيله اي به خاطر اعتراض آذري ها تعطيل مي شه نبايد توقعي غير از اين داشته باشيد.
هرموقع هم (اکثرا")مورد پسند نبود بهانه بودجه رو میارن.
به نظر بنده، با انتشار سریال شهرزاد - که ظاهرا با اقبال و توجه زیادی نیز مواجه شده- خیلی مسائل و فیلترهای پشت پرده برملا شده است. ارائه این فیلم نشاندهنده توان بالای فکری و سطح بالای محتوا و کیفیت داستانها و البته هنرنمایی و قدرت مانور زیاد بازیگران سرشناس سینماست. آقای فتحی با ساخت شهرزاد نشان داد که اگر یک سری مسائل و البته باندبازی‌های رسانه‌ای بگذارند و دست فیلمسازان و اهالی هنر باز باشد خیلی کارها از دستشان بر خواهد آمد.
داستان سریال ها مشکل داره و ربطی به مسایل مالی نداره. اگه زعفرانی داستان خوب و با کششی داشت با همین هنرپیشه ها موفق می شد. چه ربطی به افزایش هزینه داشت. نکنه میخواستی جلوه های ویژه در حد جنگ ستارگان را در زعفرانی اجرا کنید که نتونستید؟
"به نظرم تلویزیون از این طرف بوم افتاده است و بیشتر باعث مضحکه می‌شود."
باز خدا پدرو مادرتو بیامرزه...راستشو گفتی...نه مثل اقای قاسم خانی که با توهین و تحقیر مردم کپر کردن موبه مو رو توجیه کرده
شب کوک بهتر از سریالهای تلویزیونی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
بازم دم شب کوک. دورهمی که خیلی افتضاح بود . خندوانه هم که با دور شدن مجری از مخاطبان حالت گرمی و صمیمت قبلی اش را نداشت. برنامه ها هم خیلی آبکی بود. حسابی آب بسته بودن به زمان برنامه. اما خدایی اش شب کوک خیلی باحال بود. من که خیلی کیف کردم
اتفاقاً شب کوک خیلی هم پر طرفداره...شما برنامه مخاطب محور میخواین که شب کوک این خصلت رو داره
باسلام
سا 95 اکثر فیلمها و سریالهای تلویزیون، تکرار فیلمها و سریالهای سالهای قبل بود و حرف جدیدی برای گفتن نداشت.
البته اینها همه نظر آقای جلالی است ولی به نظر من یکی از بهترین برنامه ها شب کوک بود که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و بر عکس دور همی بسیار ضعیف بود
در حد و اندازه عید که هیچ در حد و اندازه روزهای عادی هم نبود
تلویزیون در روزهای عادی بیشتر سرگرمی دارد تا عید نوروز
تجربه نشان داده که تزریق بودجه هم دردی را دوا نمی کند . سیما همانند ضرب المثل آفتابه لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچ چی است . شبکه های مختلف با تعداد زیادی کارمند که به احتمال زیاد از وابستگان مدیران شبکه ها هستند مکانی است برای ارتزاق دوست و آشنا و تهیه سریال های فرمایشی . بود و نبود سیما فرقی به حال مردم نمی کند .
همونی هم که دارید از سرتون زیاده حیف بودجه برای همچین صدا و سیمائی.
دلمون به یه پایتخت خوش بود که عیدمون رو سر کنیم، اونم بردن ماه رمضون؛ به نظرم با حال و هوای عید بیشتر جور بود...
سریالها به ده 60 برمی گشت واقعا افتضابودند غیر قابل دیدن
با سلام به نظر من برنامه های تلویزیون خیلی هم جالب بود و برنامه شب کوک مخاطبان زیادی در بر داشت خیلی هم سرگرم کننده و شاد بود . و لحظه ای مردم را از غم و غصه نجات می داد .
ما باید از دست اندر کاران این مجموعه تشکر و تقدیر کنیم . که توانستند در این ایام برنامه زیبا و سر گرم کننده ای برای مردم تهیه کنند . من مخالف نظر آقای جلالی هستم .
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
خواهش می کنم.
با تشکر
اگر شب کوک، خندوانه و دورهمی، یعنی کلا شبکه نسیم نبود که اصلا عید امسال تلویزیون رو خاموش میذاشتیم بهتر بود....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
فقط خندوانه و شبکه ای فیلم خوب بودند
برنامه شب کوک اینطور که من دیدم و شنیده ها بیشترین مخاطب رو تو ایام عید داشته و نشون می ده خیلی کارها رو میشه و باید کپی کرد.
الگوبرداری ضعیف واقعا اتفاق افتاد
فیلم های بسیار بی کیفیت
و میهمان های اتوبوسی رو خیلی خوب اومدی : از این شبکه به اون شبکه و حرف های سطحی
مجری های بدون خلاقیت
واضحا آدم های با کیفیت دیگه حاضر به کار توی تلویزیون نیستند یا به عکس
چند سال پیش با کمترین دستمزد و بودجه سریالهای خوب می ساختند . الان نویسنده یک شبه ، کارگردان یک روزه ، بازیگران ساعتی و عوامل دقیقه ای باعث افت کمی و کیفی کارها شده اند . هر کسی خودش را محق در این عرصه میدونه . مدیران سازمان از جیب سازمان خرج نمیکنند ، واگذار میکنند به گروهها و افراد خاص تا خودشون تامین مالی بکنند . صداو سیما ملک پدری و ارثیه عده ای شده که برای خوشون تیلیغ شخصی هم دارند و محل ثروت اندزی شده تا محل کار هنری و فرهنگی .
من حدود 13ساله که کلا برنامه های صدا و سیما را تماشا نمی کنم البته به همراه خانواده چون اولا به اعصابم نیاز دارم و نمی خوام خراب بشه دوما نمی خوام طول عمرم کم بشه سوما نمی خوام وقتم تلف بشه ودر آخر اینکه دلم نمی خواد سر از مطب روانپزشکان در بیارم . مرسی تابناک جان
آدم حالت تهوع بهش دست میده یاد برنامه های نوروزی میوفته. بخصوص خندوانه
كجايي پايتخت و كلاه مزي كه يادت بخير
تو رو خدا مسئولین خودشون رو ناراحت نکنن همه ماهواره تماشا میکردند .. اونا راحت باشند.. به مزخرف سازیشون ادامه بدن تو شبکه های داخلی....
تلویزیون ما فقط واسه عزاداریها خوب برنامه می سازه. واسه شادی اصلا هیچگونه علاقه و نواوری نداره.مثلا واسه ایام ماه رمضان و محرم از همین الان شروع به ساخت سریالها و برنامه هاش کردن ولی هیچ وقت یادشون نیست عیدی هم وجود داره
وقتی دولت هر سال بودجه تلویزیون رو کم میکنه انتظار دارید کیفیت بره بالا ؟؟؟
قرار نیست تلویزیون هزینه بابت خواست مردم داشته باشد
تنها کاری که صدا وسیما خوب بلده انتقاد از برجام و ....
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
لازم نیست از آب گل آلود ماهی بگیری!!
همش کره ای و هندی و چینی بود امسال............لامصبا گونی گونی این فیلما رو می خرن.........
اقا لطفا صداوسیما رو پولی کنید هرکسی میخاد تلویزیون ببینه پول بده آبونمان بشه .بودجش رو هم خرج فقرا البته فقرای داخل ایران و خیریه کنید
به تازگی صدا وسیما واقعان گل کاشته دسته اونوریا رابسته هر کانالی میزاری یا مطربیه یا اموزش خجالت نمی کشند بدتر از اون تصوریه که از خودشونا مردم دارن
لطفا دقت کنید که بسیاری از همین برنامه ها کپی دست چند شبکه من و تو هستند.
جند جوان قادرند با کل شبکه های میلیادری ما رقابت کنند!! خنده دار نیست؟؟
صدا وسیما کار خودش را میکند ومردم هم راه خود را میروند
فقط شبكه نسيم والا بقيه شبكه ها كه افتضاح بودن اصلا كلا امسال حال و هواي مردم و تلويزيون خيلي شبيه عيد نبود
پیشنهاد میکنم بجای واژه صدا و سیما از این پس بگیم ناله و ماتم
بعدا نگید آمریکا و غرب با ماهواره توطئه نموده اند اسلام را در ایران ریشه کن بنمایند...
اگرم توطئه نموده اند قشنگ دارن نتیجه میگیرن, شمام هیچ کاری برای مقابله نمیکنید, صدا و سیما فقط تبلیغ اصول گرایان...فقط اخبار یمن و نامردی های طرفین در برجام...کم مونده بود نتیجه انتخاباتم اونطوری که میخواستم اعلام کنن 99٪ اصولگرا 1٪مستقل!
طوری از کپی کردن صحبت میکنن انگار خواننده ها رو هم میشه کپی کرد
مثل مونتاژ ماشین تو ایرانه شما سوار نمیشی دیگه؟؟
این فقط کپی ایده است ولی دست اندرکارانش که چندتا جوون باانگیزه بودن زحمت کشیدن
به نظر من کپیش از اصلش بهتر بود
ممنون از تلاش و انرژی که گذاشتن
بعضیها یه جوری میگن فلان برنامه کپیه یعنی دیگه نباید نگاه کنی یا بخندی باید تلویزیون خاموش کرد یا زد شبکه دیگه سریالهای آبکی اونا رو نگاه کرد
وقتی شایسته سالاری از بین رفت و کار افتاد دست ناکارشناس ها، تبعات آن همین اتفاقات است. کافی است شما برنامه های تخصصی سیما را تماشا کنید تا از زندگی در این کشور نا امید شوید. مثل برنامه شب گذشته در شبکه خبر که فردی به نام محمدی را آورده بودند و هر چه احساس یأس بود را به ملت منتقل کرد. از سوی دیگر آقای عراقچی در شبکه دو گفتگو داشت و توضیحاتی را درباره برجام، مشکلات اجرایی و ... بیان نمود. حالا چه اتفاقی می افتاد که این افراد مقابل هم صحبت کرده و به صورت مناظره این برنامه پخش می گردید تا واقعیت ماجرا به سمع و نظر مردم برسد. به ترتیب مدیران نیز دریغ از دوره قبل و این آقای سرافراز که مدیریتش از همه بدتر است و خدا رحم کند به دوره بعد از ایشان.
مزخرف ترین و مسخره ترین برنامه های نوروزی رو امسال تلویزیون پخش کرد مخصوصا سریالهای نوروزی که بیشتر به درد عزاداری میخورد تا نوروز کلا این صدا و سیما چه بودجه داشته باشد یا نداشته باشد هیچ فرقی به حال ملت نمی کند کار از ریشه خراب است.
نه پایتخت ، نه کلاه قرمزی ، جالبه که امروز اخبار ساعت۱۴ با کمال ناباوری مدام میگفت هشتاد درصد رضایت از این برنامه ، نود در صد رضایت از اون سریال ، صد درصد رضایت از این!
تلویزیون انحصاری یعنی همین..وقتی رقابت وجود نداشته باشد کیفیت خود بخود تنزل پیدا می کند..مردم به هیچ وجه دلشون رو به آینده هم امیوار نکنند.چون در چنین وضعیتی هیچ اتفاق خوبی نخواهد افتاد.کمبود بودجه هم بهانه ای بیش نیست.مگر زمانی که بودجه مطلوب وجود داشت چه گلی به سر مخاطبان خود می زدید؟؟؟
نقد برنامه هایتان جهت گیری داشت. من به عنوان یک بینده به همره یک خانواده حدود 40 نفری برنامه شب کوک و خندوانه را به یک اندازه تمایل به دیدن داشتیم. اجرای هردو برنامه بسیار مناسب بود.
برنامه دورهمی همه کس پسند نمی باشد و طنزهایش مانند مو سبیل زدن افراد شرکت کننده چندان مطلوب و قابل قبول فرهنگ ما نمی باشد و عدم احساس امنیت را تبلیغ می کند. سورپرایز کردن به معنای کارهای بی مهابا و غیر منطقی کردن نمی باشد.
وضعیت صدا و سیما شبیه معماری شهرهای کمونیستیه- پر از بتن و زشت
در طول عمرم سریالهای به با حالی روزی روزگاری و هزار دستان ندیدم چه ماهواره چه تلویزیون واقعا هر دو شاهکاره
تابناك عزیز بدون هیچ گونه جهت گیری سیاسی

یه نظر سنجی بزارید که آیا مردم از صدا و سیما راضی هستند یا خیر

آیا برنامه هاش باب میل مردم هست یا خیر


سه نظر سنی بزارید
یکی در مورد خود صدا و سیما که آیا عملکردشخوبه

بعد یه هفته یه نظر سنجی در مورد تعدادی از برنامه هاش


و یه نظر سنجی هم در مورد این که کدوم مدیر صدا و سیما در دوران خود بهتر بوده
با نمایش سریال بیمار استاتدارد ،پی به بیماری صداو سیما میبردیم.
بهتره سرافراز استعفا بده چون با مديريت ايشون جايگاه صدا و سيما در بين مردم شديداً افت كرده .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی