بازدید 3047

هشدار پليس فتا درباره دانلود تقويم 95

کد خبر: ۵۷۷۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 02 April 2016
سرپرست اداره تشخيص جرائم سايبري پليس فتا از احتمال ورود ويروس از طريق دانلود فايل zip (تقويم 95) خبر داد.

به گزارش مردم سالاری، سرگرد حميد کياني با اشاره به پايان تعطيلات نوروزي و آغاز به کار رسمي برخي از ادارات گفت: برخي از کارمندان و شاغلين با آغاز سال کاري جديد اقدام به دريافت اينترنتي تقويم سال 95 مي کنند و ارائه لينک‌هاي دريافت فايل zip تقويم سال 1395 توسط برخي از سايت‌ها در حال افزايش است.

وي افزود: اين احتمال وجود دارد که برخي از افراد سود جو از اين موضوع سوءاستفاده کرده و اقدام به ارسال بدافزارهاي مخرب جهت عملي کردن اهداف مجرمانه خود باشند.

 اين مقام مسئول همچنين گفت: سودجويان سايبري با استفاده از اين موضوع بدافزارهايي جهت شنود، دسترسي به فايل‌هاي خصوصي، امکان برقراري تماس، دريافت و ارسال پيامک و مانند آن براي کاربران در قالب فايل‌هاي ضميمه تقويم سال 95 براي دانلود در معرض ديد کاربران قرار مي دهند.

وي تاکيد کرد: منبع دانلود فايل‌ها در فضاي مجازي بسيار مهم است و لازم است کاربران، فايل‌هاي مورد نياز خود را مراجع رسمي و سايت‌هاي معتبر دريافت کنند.

 براساس گزارش سايت پليس، سرگرد کياني به روز رساني آنتي ويروس‌ها را بسيار مهم دانست و تاکيد کرد: کارمندان و مسئولان آي.تي سازمان‌ها و ادارات نسبت به نصب آنتي ويروس مناسب و معتبر و همچنين به روز رساني آنها اقدام کنند. چون اين کار مي‌تواند از تبعات ناخوشايند ويروسي شدن سيستم‌هاي آنها جلوگيري کرده و طبيعتاً امنيت اطلاعات سازماني آنها تا حدود زيادي تضمين خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی