بازدید 6494
۸

بخشنامه وزیر کشور برای اقتصاد مقاومتی

کد خبر: ۵۷۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۶ 30 March 2016
رحمانی‌فضلی بخشنامه اجرای برنامه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به نمایندگان عالی دولت در استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رحمانی فضلی وزیر کشور طی بخشنامه به استانداران،‌ روند ساماندهی اجرای برنامه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به نمایندگان عالی دولت در استان ها ابلاغ کرد.

بنا بر این گزارش متن کامل بخشنامه بدین شرح است:

استانداران محترم سراسر کشور

سلام علیکم

با امعان نظر به نامگذاری سال جاری تحت عنوان " اقتصاد مقاومتی ،‌اقدام و عمل " از سوی مقام معظم رهبری و در راستای اجرایی شدن اهداف وسیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی معظم له و پیرو نامه های شماره154108 مورخ 28/12/92 ،شماره 89279 مورخ7/7/1394 ،شماره 111034 مورخ 23/8/1394 و شماره 145938 مورخ 3/11/1394 و ضرورت تدوین برنامه های عملیاتی استانی متناسب با برنامه های مصوب ملی واقدام در خصوص اجرای برنامه ها ،طرحها وپروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی،لازم است به منظور تحقق شایسته برنامه های تدوین شده و نیل به اهداف سیاستهای ابلاغی،برنامه ها واقدامات ذیل را در دستور کار قرار داده وگزارش اقدامات بصورت ماهانه به دبیر خانه ستاد ملی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منطقه ای این وزارت خانه ارائه شود.

1- بر اساس بند اول تصویب نامه شماره 85001/ت52442هـ مورخ 31/6/1394 هیات محترم وزیران تمامی استانداران موظفندشخصاً نسبت به فعال سازی و برگزاری جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان با حضور مدیران دستگاههای اجرایی متناظر با اعضای ستاد ملی اقدام نمایند.

2- فعال نمودن دبیرخانه ستاد استانی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بمنظور انجام امور دبیرخانه ای ستاد ،هماهنگی اداری و تهیه دستور جلسات،ثبت و ضبط مذاکرات و تصمیمات ،گزارش گیری ،پایش و نظارت ،اطلاع رسانی و... با مسئولیت رئیس سازمان.

3- دعوت از سایر مدیران و نمایندگان بخش خصوصی برای حضور در ستاد استان در صورت نیاز و با تشخیص رییس ستاد استان.

4- برگزاری جلسات ستاد هر 15 روز یکبار و ارائه گزارش نتایج اقدامات در پایان هر ماه به دبیرخانه ستاد ملی و معانت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای در قالب منشور پروژه«نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی(نیپا)»

5- انتظار می رود اقدامات استانها هماهنگ و در قالب برنامه های 12 گانه ملی،طرح ها و پروژه های مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی باشد .

6- تشکیل کارگروه های استانی ذیل ستاد استان متناظر با کارگروه های برنامه های ملی به منظور پیگیری اهداف و برنامه های تدوین شده.

7- ‌ اهتمام جدی درخصوص تهیه برشهای استانی پروژه های مصوب ملی با هماهنگی دبیرخانه ستاد مرکزی و دبیرخانه کارگروه های برنامه های ملی مصوب حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه و شروع فرایند اجرایی برنامه ها،طرح ها و پروژه ها.

8- پایش مستمر شاخص های کلیدی تعیین شده برای وضعیت مطلوب در مقاطع (2)،(5) و (10) ساله

به پیوست این ابلاغ، منشور پروژه«نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی(نیپا)» وعناوین برنامه های ملی و دستگاه مسئول هر کدام از برنامه ارسال می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
اقتصاد مقاومتي جوانان بيكار اعصاب و روان خود را خراب نكنند حداقل در سن 35 سالگي ازدواج بطور مختصر و خيلي ساده بكنند و براي جهيزيه و درامد سختگيري نكنند و صبور باشند و ديگر 48 درصد ازدواج منجر به تلاقق نشود و روانپزشكي وبيمارستان مربوطه مورد حمايت و همكاري گردد با صرفه جويي و با مفسدان اقتصادي بد رفتاري و تند خويي كنند چون ممكن است باعث فرار سرمايه ها شود و قانون كار بيكاري پنهان را حذف كند چون ممكن است متخصصي مورد اطمينان نباشد در نتييجه كارش بايد با غير متخصص عوض شود
حتما با این دستورات همه چیز محقق میشود!!!!
جلسه جلسه جلسه ، آنهم از نوع دولتی! چه شود.
سلام . تابناک احتمال دارد که این مطلب را چاپ نکنید . مهم نیست . ولی این را می نویسم و می فرستم که انشا الله بفهمید مردم اینقدر هم نفهم نیستند که ندانند مقامات با کلمات بازی میکنند و دروغ تحویل مردم می دهند . هم آقای وزیر در سال تولید ملی بیش از 600 میلیارد تومان از چین و ترکیه ماشین آلات برای شهرداری و استانداری ها وارد کردند ودر سال 94 هم همین اتفاق افتاد و بیش از 600 میلیارد از مالیات ارزش افزوده را به جیب چینی ها و ترکیه ریختند . بعد بخشنامه صادر می کنند . تمام کنید این فیلم بازی ها را . مردم را کمتر مسخره کنید .
اقتصاد مقاومتی از جمله الفاظی است که اکثر مردم متوجه ان نمیشوند اقتصاد مقاومتی به چه معنا و به چه صورت ایا باز طبقه ضعیف ضعیفتر از این شود و قوی قویتر و یا روی قبوض ارسالی از سازمان اب اخطار قطع بگذارند یا عده ای به این نام جلسه تشکیل دهند حقوق و اضافه حقوق بگیرند پروژه های شهر سازی متوقف شود جلو واردات گرفته شود یا نه معنای دیگری دارد کدام مسول میتواند با ماهانه یک میلیون تومان اجاره خانه بدهد و هزینه روزمره زندگی را بدهد ایا عامه مردم میتوانند بیش از این مقاومت کنند البته خوب بود واضح به مردم توضیح داده میشد که معنی چیست قصد چیست بیکاری و رکود بیش از این اقتصاد ما نیازمند یک جراحی دارد البته این جراحی را باید یک جراح متخصص کند نه یک کارگر راهسازی مانند جراحی که چندین سال قبل شد و جز بیچاره کردن مردم و بالا رفتن تورم خاصیت دیگری نداشت زمین متری یک میلیون بشود پنج میلیون ارزش پول ملی را نابود کرد و به هیچکس هم پاسخگو نبود و رفت واقعا ما ملت به کجا کشانده میشویم بیکاری و فقر و فساد بیداد کرده و این حاصل دولتهای قبلی است که امروز میوه تلخ انرا ملت میل میکنند
باسلام
آقای وزیر اگر به فکر اقتصاد مقاومتی هستند بروند با یکسان کردن حقوق کارمندان استانداری و فرمانداریهای زیرمجموعه خود با سایر دستگاهها نشان بدهند که اهل اقدام و عمل هستند نه شعار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا چرا باید تفاوت چندبرابری بین دستگاهها با استانداری و فرمانداریها باشد؟
واقعا" از ابتدای انقلاب تا الان چقدر بخشنامه صادر شده و چقدر کار واقعی و مؤثر انجام شده ؟!
هه!!
بزرگترین حرکت عملی برای اقتصاد مقاومتی به شرح زیر است:
۱- برکناری مدیران و مسوولینی که فقط چاپلوسی میکنند و حرفهای کلیشه ای میزنند.
۲- برکناری مسوولینی که همیشه توی جلسات هستند و کارهای هر چند بدون تخصص را عقب می انذازند.
۳-جلوگیری از سفرهای بی مورد مسولین به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی در برقراری ارتباطات از طریق ویدیو کنفرانس
۴- سوال در مورد پیشرفت کار به صورت عملی نه از روی گراف و نمودارهای پوچ و بی ارزش
۵- ارزشیابی مسوولین در رابطه با عملکرد مسوولین.
۶- کلا هوچی گری و حرفهای الکی باید جایش را به کار عملی با خروجی قابل درک برای مردم بدهد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی