بازدید 3599

ایران اهل مذاکره است اما توان دفاعی خود را تقویت می کند

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران اهل مذاکره است، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که اهل منطق و مذاکره است اما این دلیل نمی شود که به سلاح های بازدارنده روز دنیا مجهز نبود. باید با تقویت توان دفاعی مانع تهدیدهای نظامی علیه کشور شد.
کد خبر: ۵۷۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳ 30 March 2016
حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار امروز مقام معظم رهبری با مداحان تاکید کرد: ایشان فرمودند جمهوری اسلامی باید از همه ابزارهای استفاده کند. بنده با گفت و گوی سیاسی مخالف نیستم البته نه لا همه؛ در سطح سیاسی و مسائل جهانی با گفت و گوی سیاسی موافقم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم شورای اسلامی با اشاره به این صحبت های اظهار داشت: ایران در مذاکرات هسته ای و 22 ماه پیگیری مداوم ثابت کرد که کشوری است اهل مذاکره. همین رفتار در برجام نشان داد جمهوری اسلامی اهل منطق است.

وی همچنین با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید داشتند امروز هم روزگار مذاکره است و هم روزگار موشک ادامه داد: مشخص است که عنوان کنیم تنها راه ارتباطی با دنیا، راه مذاکره است و باید تجهیز کشور به توان موشکی را دکنار گذاشت اشتباه است چرا که تجربه ثابت کرده است وقتی کشورها از لحاظ دفاعی قوی نیستند و سلاح های بازدارنده لازم را ندارد،  کشورهای سلطه گر دیگر طمع می کنند و تهدیدهای نظامی را در پیش می گیرند تا نظام خود را بر کشورهای ضعیف حاکم کنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین باید کشورهای مستقل  قدرت دفاعی خود را در حدی که با نظام سلطه مقابله کند، تقویت و تجهیز کنند تا کشورهای قدرت طلب در دنیا به فکر تجاوز به آنها را در ذهن خود نپرورانند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بیانات مقام معظم رهبری بحث روز دنیا و ایران است، اظهار داشت: ایران با مذاکرات هسته ای و برجام نشان  داد اهل مذاکره و منطق است اما باید با همان زبانی که نظام سلطه با کشورها برخورد می کند، مجهز بود و توان دفاعی بازدانگی خود را تقویت کنیم تا در معرض تهدیدهای نظامی دشمن قرار نگیریم./
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار