بازدید 46963

سرانجام دختری که بر اثر شکنجه به کما رفت

دختر جوانی که همزمان با قتل برادرش در شکنجه‌گاه پدر به کما فرو رفته بود از پرتگاه مرگ نجات یافت.
کد خبر: ۵۷۵۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 16 March 2016
دختر جوانی که همزمان با قتل برادرش در شکنجه‌گاه پدر به کما فرو رفته بود از پرتگاه مرگ نجات یافت.

به گزارش روزنامه ایران، فاطمه 17 ساله پس از اقدام‌های پزشکان در حالی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد به طرز معجزه‌آسایی از کما خارج شد. نیمه شب شانزدهم اسفندماه سال جاری بود که حادثه‌ای تکان‌دهنده زندگی یک خانواده را زیر و رو کرد و پسرکی بی‌گناه زیر شکنجه‌های پدر سنگدل جان باخت و خواهر بزرگ‌ترش به دلیل هواخواهی از امیرحسین در یکقدمی مرگ قرار گرفت.

پدر خشمگین در حال آمدن به خانه بود که از سوپرمارکت محله‌شان شنید پسرش به اندازه 45 هزار تومان مواد محترقه خریده و هنوز پولش را نداده و قرار است تا شب بیاورد. همین کافی بود تا آیت علی 44 ساله عصبی شده و با برداشتن تبر، بست پلاستیکی و انبردست از مغازه ابزارفروشی‌اش راهی خانه‌اش در کوی نسیم خیابان یادگار امام در شهرک مصطفی خمینی شهریار شد و با بستن در اتاق خواب به شکنجه‌ پسر 13 ساله‌اش دست زد. هیچ‌کس جلودار وی نبود حتی مادر نتوانست پسرش را نجات دهد تا اینکه فاطمه طاقت نیاورد و به هواخواهی برادرش رفت اما او هم زیر مشت و لگد پدر خشمگین سیاه و کبود شد.

مادر هراسان که دیگر نمی‌‌توانست این شرایط را ببیند با پدرش تماس گرفت و درخواست کمک کرد. بدین ترتیب دختر و پسر نیمه جان سریعاً راهی بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار شدند اما امیرحسین در دم جان سپرده و دختر 17 ساله به کما فرو رفته بود که پس از 48 ساعت با تلاش پزشکان از پرتگاه مرگ بازگشت.

 با این حادثه وحشتناک پلیس در جریان قتل هولناک قرار گرفت و بازپرس اصغر احدی از شعبه 8 دادسرای شهریار و تیم‌های جنایی پلیس آگاهی شهریار و بازپرس ویژه قتل وارد عمل شدند و رسیدگی به این پرونده دردناک را در دستور کارشان قرار دادند. بدین ترتیب پدر خشمگین در بیمارستان دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد. بنابر این گزارش، با دستور بازپرس احمد، پدر شکنجه‌گر به زندان رجایی‌شهر انتقال یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۶
انتشار یافته: ۳۱
این دختر مظلوم فقط جسمش "از پرتگاه مرگ نجات یافت" ولی روحش هنوز بر سر هزاران پرتگاه ایستاده است.
عجب
این یارو بیمار روانی. خدا لعنتش کنه. ابروی هرچی مرد و پدر برده. ما کلی شیطنت کردیم پدرمون با بزرگواری گذشت کرد. بد هم نشد ورزشکار شدیم کارشناسی ارشد گرفتیم اهل خلاف هم نیستیم. این یارو بفرستید بیمارستان روانی تا آخر عمر
پاسخ ها
پریسا
| Australia |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
کار این پدر واقعا ناراحت کننده و دلخراش هست
ولی بیایید از نظر اجتماعی بحث کنیم که فشارهای مالی وارده به خانواده ها , اونها رو داره به چه درجاتی میرسونه
خدا بخیر بگذرونه
مطمین باشید که اون پدر الان از عذاب وجدان روزی هزار بار ارزوی مرگ میکنه
به نظر شما پدر شکنجه گر که حالا قاتل پسرش شده چه حکمی ممکنه براش صادر بشه؟
طبق قانون مجازات اسلامی پدر بر اولاد خود ولایت دارد و در نتیجه مشمول قصاص نمی شود. فوقش چند سالی میره زندان و بعد آزاد میشه.
من فقط موندم این دیگه چه پدری هست که تونسته اینظوری بچه هاش را شکنجه کنه. به عنوان یک پدر اصلا برای من قابل تصور نیست که یک روزی اینطوری بچه ام را شکنجه کنم.
جالبه تفاوت تا چه حد دلبند ما تب می کنه جان ما در می اید تا ایشان خوب میشه تا یک هفته ما در تب تاب اویم ولی این پدر حیف نام پدر برای این شخص ...
قتل نفس قتل نفسه دیگه فرقی نمی کنه پدر و پسر باشه و بیگانه. این هم یکی از اون قوانینه که باعث شده ما رو ناقض حقوق بشر بدونند. والله تو قرآن که وقتی از قصاص صحبت می کنه و قتل نفس استثنایی قائل نشده.
پدری که فرزند را می کشد خدا نکنه با ماشین ما تصادف کنه یا با مردم جامعه اختلاف نظر پیدا کنه
برای همینه که بزرگان توصیه کرده اند که موقع خشم هیچ تصمیمی نگیرید چون خشم عقل را زایل می کتد همه ما وقتی خشمگین هستیم دیوانه وار رفتار می کنیم مگر کسی که بر خشم خود غلبه کند
اينا همش از فشار زندگي به پدراي جامعه است كه اين اتفاقا ميفته وگرنه هيچ پدري حاضر نيست خار تو پاي جگر گوشش بره
زندگی برای ما ایرانی ها سخت شده ملامت نکنید فقر ، بد بختی ،فشار زندگی ، بیکاری ،.....خدا عاقبتمان رابخیر نماید ودرود و سلام خدا بر محمد و ال محمد و کسانی که دست بخشش و کرامت دارند...
خیلی وحشتناکه
نمی تونم جلوی گریه و اشکمو بگیرم
واقعا تاوان 50 هزارتومن و کار اشتباه یه بچه نوجوون اینقدر باید سنگین باشه
چرا توی قوانین ما قوانین سفت و محکمی برای اینجور جرایم کودک آزاری وجود نداره؟!!!
عجب پدر نامرديه!!! واقعا چرا بايد اينجوري باشه؟ نميدونم شايد يه دليلش فشار شديد اقتصادي باشه كه طرف رو از حالت عادي خارج كرده.. شايد
پدره که قصر در میره...بیچاره مادرش که تا آخر عمر چه خاطرات وحشتناکی رو متحمل میشه...کاش حداقل واسه اون پدر روانی حبس ابد بدن تا یه بیگناه دیگه ای رو نفرسته اون دنیا..
موقع خشم نه تنبیه نه بخشش
مطمئن باشید اون پدر موقع شنیدن مرگ بچه اش توی بیمارستان، خودش هم مرده
خدا برای هیچ کسی پیش نیاورد. شرایط بسیار سختیه
شک نکنید این مثلا پدرشیشه ای بوده ادم سالم نمی تونه اینکارو بکنه
حادثه بسیار تکان دهندبود خدایا یک لحظه ما رابه حال خودمان وا مگذار
لعنت به کسی که به خاطر 45 هزار تومان،جون اون طفل معصوم را گرفته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برای این قانون متاسفم که پدر نباید قصاص بشه(اونم از نوع روانیش)
قربون بچه هام برم . من پدر که بچه هام درنوجوانی شیطنتی میکردن هرگزشیوه کتک زدن یاتنبیه بدنی را انتخاب نکردیم بلکه رودر رووچشم درچشم باهم صحبت میکردیم وباادله وبرهان سازنده قانعشان میکردیم وآنهاراتحت کنترل لازم که واردآلودگیهای مخرب نشوند قرارمیدادیم برای همین الان هرکدام دارای تحصیلات کلاسیک بوده و
مشغول خدمت بکشورشان هستند .
این فردحتما"بخاطرموادهای منفجره ومحترقه
که تمامی پدرهاباآن مخالفندبدون فکرکردن
یابه اعصابش مسلط باشدچنین جنایت فجیع
رامرتکب شده ! عصبانیت عقل رامیدزدد .
اوبایددرپیشگاه خداوندپاسخگوباشد .
فشارهاي اقتصادي داره روي همه فشار مي ياره همه منتظر يك جرقه هستند خدا به همه ي ما رحم كنه.
پدر طبق قوانین قصاص نمیشه وبعد از مدتی که در زندان ماند آزاد میشه ومیره دنبال کارش
اعدام بهترین و حداقل مجازات واسه این پدر روانیه
این تنها خانواده ی نا به هنجار در کشور نیست.
به نظرتون اگر فروشنده به پدره میگفت پسرت مواد محترقه از من خرید و پولش را نداد من هم کشتمش چه واکنشی انجام میداد؟
این فجایع به علت عدم کنترل خشم و عدم آموزش در این مورد است.
خدا لعنتش کند
با خوندن این خبر در اخرین روز کاری بسیار منقلب شدم و بشدت به فکر فرو رفتم ، قبل از اینکه برچسب روانی و یا هر چیز دیگری به این پدر بزنیم باید ببینیم این پدر در چه شرایطی به سر می برده که دست با چنین اقدامی زده،شایذ این پدر در تامین هزینهای سرسام اور زندگی مونده بوده ، الیته به هیچ وجه عمل زشت ایشون قایل بخشش نیست. اما رفتار ادمها ریشه در خیلی چیزها داره که از چشم ما دوره ، همه ما دولت ، ملت و.............اون سوپری سر کوچه در مرگ این عزیزان مقصریم
واقعه ای بسیار ناگوار و متاثر کننده رخ داده ولی فراموش نکنیم این نفس مهارنشده و ایادی شیطان همیشه مشغول تحریک ما به انجام اموری هستند که شاید حتی روز تصورش هم برای این پدر و خانواده اش ممکن نبود. و بانیم که این پدر پس از اینکه بخود آمده ....قطعا تا پایان عمرش از رفتارش که موجب از دست رفتن عزیز ترین اشخاص زنگیش شده , نادم و بار این پشیمانی بقدری سنگین است که از هر مجازاتی سخت تر و تحمل آن زجرآور ترین مجازات هاست .خداون کمک کنه تا عاقبت بخیر شویم .
از همه این مطالب گذشته باید به آن سوپرمارکت دار از خدا بی خبر هم گفت که قطعا نوع گفتن او در ترغیب این پدر بی رحم بی تاثیر نبوده است .... به خاطر 45 هزار تومان !
این پدر دیگه مرده
مهم نیست چه حکمی صادر کنند
خودش از عذاب وجدان خواهد مرد
خدا لعنت کنه مغازه دار را که تا شب تحمل نکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست