بازدید 30886

بازار داغ فروش مواد محترقه

کد خبر: ۵۷۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ 13 March 2016
هرساله در آستانه چهارشنبه آخر سال، بازار خریدوفروش مواد محترقه و وسایل آتش‌بازی در چهار راه مولوی تهران داغ می‌شود؛ علیرغم هشدارهای پلیس نسبت به ممنوع بودن عرضه و فروش این مواد در سطح شهر، اما شاهد دست‌فروشی و توزیع گسترده انواع مواد محترقه هستیم. برخی از این مواد هرچند کوچک و به‌ظاهر بی‌خطر به‌نظر می‌رسند، ولی به دلیل عدم داشتن استاندارد های لازم در مواردی خطر جانی جبران ناپذیری در پی داشته‌اند. شایان ذکر است مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، هفدهم اسفند در بازدید خود از محله سرپولک بازار و چهارراه مولوی گفت: ساعت 10 شب اجتماع عظیمی مشغول فروش مواد محترقه بودند و این درحالی است که اخیراً پلیس 10 تن از این مواد محترقه را کشف کرده است. با این حال میزان این مواد به‌حدی زیاد است که با کشف یک تن از آن مشکلی حل نشده است.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۴
خدا لعنتشون کنه
تا زمانی که به چهارشنبه سوری بگویید چهارشنبه اخر سال و ان را به رسمیت نشناسید و اجازه شادی به مردم ندهید جوانان ما با ترقه چینی بلای جانمان می شوند مگر این جشن چه اشکالی دارد که حتا از نام ان هم وحشت دارید؟
چرا این رسم اشتباه را برای همیشه پاک نمیکنند. چرا نیروی انتظامی جلوی آنها را نمیگیرد؟؟؟؟؟
هموطنان عزیز در ونکوور هم سر و صدا راه اندازی کردند!!!!
البته قانون برخورد می کند.
اینجا یه عده از فرط بیکاری و بی برنامگی و بی پولی دنبال اینجور چیزا هستند.
آقایان تحویل بگیرید!
اگر اول با سه آتش مختصر سر هر کوچه مثل جرم امنیتی مبارزه نمی کردید الان این اوضاع درست نشده بود!
عین حجاب، دستگاه ویدیو و هزار مساله دیگه
واقعا باعث تاسفه . میوه های سالم رو که میشه به چند تا فقیر جون داد نابود میکنن ، این آشغال ها که با ایجاد سر و صدا و مزاحمت ممکنه جون بگیرن رو بیخیال توی بازار میفروشن. واقعا متاسفم برای کسی که اینها رو وارد میکنه .دست کمی از مواد مخدر نداره
من چند سال است كه مي نويسم و هشدار مي دهم علاج اين كار تهيه ترقه و فشفشه و ......... بي خطر توسط وزارت دفاع يا يك ارگان دولتي است . از فشفشه هاي رنگي در استاديوم ها هم ميشود استفاده كرد تا جواني كه به استاديوم مي رود تخليه شود . اگر اين جوان به اماكن ورزشي جذب نشود بايد سر كوچه و از اين قبيل كارها و يا مزاحمت ايجاد نمايد . لطفا اين را چاپ بفرماييد .
چرا واردات اینا آزادن!
اینهایی که ترقه بازی می کنند، تو چه جور خانواده هایی بار اومدند؟
اتفاقا اگر اجازه فروش این ترقه های بی خطر داده شود دیگر یک عده جوان نادان برای ساخت آن به طرز خطر ناک اقدام نمی کنند در بسیاری کشورها ساعتی از شب حدود 6تا 8 مردم اجازه هوا کردن فشفشه را دارند !
اين مواد بهتر از نوع دست سازي است كه هر سال كلي قرباني ميگيرد اگر دولت بتونه ساماندهي بكنه و اين محصولات بي خطر وارد بازار كنه ما كمتر شاهد اين گونه حوادث هستيم
چطوری وارد کشور میشه ؟
جواب :برادران قاچاقچی
تور و خدا آدرس بدین من هم نیاز به ترقه دارم
این ترقه ها و وسایل آتش بازی که در عکس ها هستند نرمال و استاندارد هستند و در تمام دنیا هم استفاده می شوند. مشکل و خطر مربوط به مواد منفجره دست ساز است که به علت ممنوعیت فروش همین ترقه هایی که در عکس نشان داده می شود عده ای ره دنبال ساخت وسایل دست ساز می روند.
البته تولید استاندارد این مواد نیز کار پسچسده ای نیست و اگر قوانین اصلاح شده و اجازه داده شود کارخانه های کوچک ایرانی زیر نظر موسسه استاندارد می توانند تولید کنند و نیازی به واردان از چین نباشد. اشتغال هم ایجاد می شود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی