بازدید 2879

سرقت‌هاي راننده مهربان از پيرزن‌ها

کد خبر: ۵۷۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 07 March 2016
پسر جواني که به بهانه رساندن پيرزنها آنها را سوار و دريک لحظه کيف آنها را سرقت مي‌کرد در کمپ ترک اعتياد دستگير شد.

 به گزارش مردم سالاری، رسيدگي به اين پرونده 21 ارديبهشت امسال همزمان با شکايت زن 62 ساله اي از سارق کيف قاپ آغاز شد. زن 62 ساله در شکايتش به مأموران کلانتري گفت: ساعت 7:45 دقيقه قصد داشتم به محل کارم بروم که پرايد سفيد رنگي مقابلم توقف کرد.

 راننده جوان وقتي فهميد مي‌خواهم به محله ولنجک بروم مدعي شد مسيرش با من يکي است. وقتي به محل کارم رسيدم قصد داشتم از او به خاطر اين لطفش تشکر کنم که به يکباره راننده جوان با سرقت کيفم از محل فرار کرد.

شاکي اضافه کرد: چند متري دنبال پسر سارق دويدم اما به علت خلوتي خيابان او موفق به فرار شد. داخل کيفم 100 هزار تومان وجه نقد، چند کارت بانکي و گوشي تلفن همراهم بود که از سوي دزد پرايد سوار سرقت شد. با اعلام اين شکايت مأموران و ارسال پرونده به پليس آگاهي کارآگاهان موفق شدند با رديابي گوشي تلفن همراه زن 62 ساله رد پاي يک سارق حرفه‌اي به نام سيامک را شناسايي کنند. پس از چند ماه جستجو سرانجام مخفيگاه 24 ساله در محله خزانه شناسايي شد. با حضور ماموران مشخص شد متهم از مخفيگاهش فرارکرده است.

با پيگيري‌هاي کارآگاهان پايگاه يکم پليس آگاهي سيامک در يک کمپ ترک اعتياد در حوالي شهرستان شهريار شناسايي شد.با شناسايي مخفيگاه پسر سارق دريافت نيابت قضايي سرانجام اول اسفند متهم درکمپ ترک اعتياد دستگير شد.

 با انتقال سيامک به دادسراي ويژه سرقت او در بازجويي‌ها با اعتراف به سرقت کيف مالباخته گفت: چند ماهي بود بيکار بودم به همين خاطر با پرايد پدرم مسافرکشي مي‌کردم. دوباره وسوسه شدم دست به سرقت بزنم به همين خاطر نقشه سرقت از پيرزنها را کشيدم. با پرسه زدن در شمال تهران به بهانه اينکه با طعمه‌ها هم مسير هستم آنها را سوار مي‌کردم وهنگامي که پيرزنها قصد پياده شدن از خودرو را داشتند در يک لحظه کيف آنها را کشيده و پس از سرقت فرار مي‌کردم.

در اين مدت از 15 زن به اين شيوه سرقت کرده‌ام.بعد از سرقت‌ها متوجه شدم ماموران من را شناسايي کرده و به زودي دستگير مي‌شوم به همين خاطر به دروغ خود را معتاد معرفي کرده و در يک کمپ ترک اعتياد در اطراف شهريار مخفي شدم اما ماموران آنجا را هم پيدا کرده و دستگير شدم. درادامه با بررسي سوابق پسر 26ساله مشخص شد او 6 بار به اتهام سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و رابطه نامشروع دستگير شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار