بازدید 2222

بازداشت زورگيران شرق تهران

کد خبر: ۵۷۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 07 March 2016
كارگر رستوراني كه به پيشنهاد پسرعمويش به دنبال زورگيري رفته بود، در حين ارتكاب جرم به همراه همدست خود دستگير شد.

به گزارش آرمان، چندي پيش ماموران كلانتري ۱۴۷ گلبرگ حين گشت‌ در محدوده استحفاظي خود، با زورگيري ۲ پسر از يك مرد جواني رو به رو شدند. ماموران با مشاهده صحنه زورگيري بلافاصله وارد عمل شده و يكي از زورگيرها به نام حامد را دستگير كردند. حامد در اداره آگاهي پسرعموي خود مهران را به عنوان همدست‌اش معرفي كرد و پس از چند روز مهران هم توسط ماموران آگاهي بازداشت شد.

 صبح دیروز دو متهم اين پرونده در دادسراي ويژه سرقت حاضر شدند، حامد ۲۲ ساله در اظهاراتش به بازپرس ويژه سرقت گفت: من در يكي از شهرهاي غربي كشور ساكن هستم و چند ماه پيش براي كار به تهران آمدم و در يك رستوران مشغول به كار شدم.

وي افزود: مدتي از حضورم در رستوران مي‌گذشت كه يك روز مهران با من تماس گرفت و پيشنهاد زورگيري را مطرح كرد، ابتدا درخواستش را نپديرفتم اما چون به روح برادرش قسم خورد مجبور شدم با او موافقت كنم.

حامد درباره جزئیات و نحوه زورگيري‌ها به بازپرس پرونده گفت: سوژه‌هاي مورد نظرمان را در شرق تهران پيدا مي‌كرديم و در يك فرصت مناسب و در مكان‌هاي خلوت با استفاده از چاقو زورگيري مي‌كرديم. مهران متهم ديگر اين پرونده هم در اظهارتش گفت: زورگيري‌ها را بدون داشتن وسيله نقليه انجام مي‌داديم و پس از سرقت هم به سرعت فرار مي‌كرديم.

وي درباره نحوه دستگيري‌اش به بازپرس شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت گفت: با پول‌هاي به دست آمده از آخرين زورگيري كه به تنهايي انجام دادم، مشغول خريد لباس بودم كه توسط يكي از شاكي‌هاشناسايي و از سوي پليس دستگير شدم.

پس از اعتراف دو متهم اين پرونده به ۷ مورد زورگيري و سرقت، علي وسيله ايرد موسي بازپرس شعبه پنجم دادسراي ويژه سرقت دستور ارجاع اين دو متهم به اداره پليس آگاهي را صادر كرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار