بازدید 3821

۴ مرد قربانی قتل‌های آخر هفته پایتخت

کد خبر: ۵۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 07 March 2016
وقوع ۴جنایت درآخر هفته، بازپرس و کارآگاهان جنایی پایتخت را در برابر ۴معمای پیچیده قرار داده است. قربانیان این جنایت‌ها ۴مرد هستند که رازگشایی درخصوص جنایت‌ها، از سوی تیم جنایی شروع شده است.

به گزارش همشهری، ساعت 18:30پنجشنبه پليس فرودگاه با قاضي مرادي بازپرس ويژه قتل پايتخت تماس گرفت و از كشف جسد مردي ميانسال خبر داد. مقتول مردي حدودا 50ساله بود كه به گفته پزشكي قانوني 7روز از مرگش مي‌گذشت. جسد او در فضاي سبز فرودگاه رها شده بود و چون زمان زيادي از مرگش مي‌گذشت معلوم نبود كه چطور به قتل رسيده است.

 در بازرسي از جيب‌هاي وي مقداري پول و يك كارت تبليغاتي متعلق به يك قاليشويي كشف شد. پس از آن كارآگاهان هرچه گشتند اثري از كارت شناسايي و موبايل او پيدا نكردند. در چنين شرايطي، جسد قرباني با دستور قاضي به پزشكي قانوني منتقل شد تا علت اصلي مرگ وي مشخص شود. تحقيقات تيم جنايي در اين‌باره ادامه دارد.

    جنازه‌اي در خانه قديمي

درحالي‌كه فقط نيم‌ساعت از نخستين جنايت در روز پنجشنبه مي‌گذشت، خبر رسيد كه مرد ديگري به قتل رسيده و جسدش در خانه قديمي كشف شده است. مقتول مردي 40ساله بود كه با شليك گلوله جان باخته بود. در چنين شرايطي تيم جنايي در قتلگاه كه ساختماني قديمي در خيابان مصطفي خميني بود حاضر شدند. پزشك جنايي پس از معاينه جسد اعلام كرد كه گلوله باعث خونريزي داخلي شده و جان وي را گرفته است.

 از سوي ديگر بررسي‌ها نشان مي‌داد كه قرباني به همراه دوستش در خانه قديمي زندگي مي‌كرده كه همخانه او پس از وقوع جنايت متواري شده بود. يكي از همسايه‌ها به بازپرس جنايي گفت:من زماني كه مقابل خانه ايستاده بودم ناگهان قرباني را ديدم كه سراسيمه وارد حياط شد. انگار چند نفر هم سركوچه دنبالش بودند. وقتي داخل حياط افتاد فرياد زد كه به او گلوله شليك كرده‌اند. بعد از آن هم از هوش رفت و روي زمين افتاد.

در چنين شرايطي قاضي جنايي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد و همزمان تيمي از كارآگاهان تحقيقات خود را براي حل معماي اين جنايت مرموز شروع كردند.

    جسد پسرجوان در خانه مجردي

درحالي‌كه تحقيقات درخصوص قتل 2مرد ميانسال در روز پنجشنبه از سوي كارآگاهان جنايي ادامه داشت عصر جمعه مأموران پليس و بازپرس سيدسجاد منافي آذر كشيك جنايي در جريان مرگ مرموز پسري 22ساله در خانه‌اش قرار گرفتند. با حضور تيم جنايي در محل حادثه كه آپارتماني در شمال تهران بود مشخص شد كه پسرجوان از چند‌ماه قبل به‌صورت مجردي در اين خانه زندگي مي‌كرده است. خانواده قرباني از چند روز قبل هرچه با او تماس مي‌گرفتند كسي جواب نمي‌داد. آنها كه نگران شده بودند خود را به خانه او رساندند اما هرچه در زدند كسي پاسخ نداد. در چنين شرايطي آنها با كمك همسايه‌ها در را شكسته و وارد خانه شدند. آنجا بود كه جسد پسرجوان را در سالن پذيرايي ديدند. به گفته پزشكي قانوني حدود 5روز از مرگ او مي‌گذشت. به اين ترتيب قاضي دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني را صادر كرد تا با روشن شدن علت مرگ وي معماي اين حادثه رازگشايي شود.

    جسدي كنار خودرو

وقوع 3فقره قتل در 2روز آخر هفته ذهن بازپرس و كارآگاهان جنايي را مشغول كرده بود اما آنها خبر نداشتند چهارمين جنايت قرار است تا ساعتي ديگر در شمال تهران اتفاق بيفتد. اين جنايت جمعه‌شب در خيابان توتونچي اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود كه مردي جوان وقتي به سمت ماشينش كه كنار خيابان پارك كرده بود رفت تا پشت فرمان آن بنشيند با جسد مردي ناشناس روبه‌رو شد كه كنار چرخ ماشينش افتاده بود. او وقتي آثار ضرب و جرح را روي صورتش ديد با پليس تماس گرفت. طولي نكشيد كه مأموران كلانتري 101تجريش و قاضي سيدسجاد منافي آذر در محل حاضر شدند و در بررسي‌ها مشخص شد كه مقتول بر اثر ضربه چاقويي كه به كمرش وارد شده به قتل رسيده است. آثار ضرب و جرح روي صورت او نشان از درگيري وي با قاتل ياقاتلان را مي‌داد. از سويي كارآگاهان با بررسي صحنه جرم و تحقيقات ميداني اطلاع پيدا كردند كه قرباني چند ساعت قبل‌تر با افرادي درگير شده است.

 يكي از ساكنان محله به كارآگاهان گفت: مقتول هر روز در اين محل حضور داشت و چند باري او را ديده بودم. ساعتي قبل متوجه سر و صدا در محله شدم تا اينكه متوجه شدم اين مرد احتمالا در درگيري به قتل رسيده است. به گزارش همشهري، هم‌اكنون كارآگاهان جنايي به‌دنبال شناسايي قاتلان اين چهار جنايت هستند تا معماي مرموز هر چهار پرونده جنايي افشا شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست