بازدید 3729

سود برخی افراد در تامین کالا از خارج است

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه باید خودمان را برای حفاظت از ارزش‌ها و اصول انقلاب آماده کنیم، گفت: آنچه سپاه در مسیر سازندگی کشور به آن توجه ویژه دارد محرومیت‌زدایی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۵۷۱۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 01 March 2016
فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه باید خودمان را برای حفاظت از ارزش‌ها و اصول انقلاب آماده کنیم، گفت: آنچه سپاه در مسیر سازندگی کشور به آن توجه ویژه دارد محرومیت‌زدایی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش فارس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم تجلیل از جهادگران اقتصاد مقاومتی در فازهای ١٥ و ١٦ پارس جنوبی اظهار داشت: زمانی که جنگ تمام شد انرژی متراکمی در نیروهای رزمنده و مجاهدین عرصه نبرد با دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای وجود داشت و می‌بایست عرصه ای فراهم شود تا این توان در عرصه سازندگی صرف شود.

وی افزود: پس از جنگ، سازندگی مهمترین مساله کشور بود و سپاه نیز تصمیم مهمی برای ورود به این حوزه گرفت و با توانمندی فنی که ایجاد شده بود و ماشین آلاتی که سپاه در اختیار داشت وارد این عرصه شد.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه در همه عرصه سازندگی، سپاه با تکیه بر توان داخل کشور وارد شد و شروع به خدمت رسانی کرد، گفت: قرارگاه خاتم کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام داده و جزو بزرگترین مجموعه‌های سازندگی و مهندسی کشور است.

وی ادامه داد: ورود سپاه به این فازها زمانی بود که مردم اراده خود برای انجام آن و روحیه استکبار ستیزی خود را به حد اعلا رساندند. در سالهای ٨٤و ٨٥ که روحیه استکبار ستیزی مردم به اوج رسید، غربی‌ها برای ایجاد فشار به نظام به دستور امریکا این قراردادها را بهم زدند و رفتند.

فرمانده کل سپاه افزود: در این زمان مجموعه داخلی باید کار را تقبل می‌کرد و سپاه این کار را کرد و امروز بعد از ٨ سال با افتخار توان انجام این ماموریت را به دنیا ثابت کردیم.

سرلشکر جعفری فازهای ١٥و١٦ را خط شکنی سپاه عنوان کرد و اظهار داشت: همه این اقدامات توسط متخصصین داخلی انجام شد و مبنایی برای فازهای دیگر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که دشمنان باید بدانند و البته فهمیده‌اند این است که ایران می‌تواند روی پای خود بایستد و تحریم‌ها نه تنها اثری در مسیر و راه ما نداشته بلکه باعث رشد و پویایی و بروز استعدادهای داخلی در کشور می‌شود.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: آنها می‌دانند تحریم جمهوری اسلامی جواب نمی‌دهد و باید سر میز مذاکره بنشینند و از طرق دیگر وارد شوند و البته رهبری معظم انقلاب نیز درخصوص پسابرجام هشدار دادند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما باید خودمان را برای حفاظت و حراست از ارزشها و اصول انقلاب اسلامی آماده کنیم، گفت: آنچه سپاه در مسیر سازندگی کشور به آن توجه ویژه دارد، محرومیت زدایی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی توجه به بحران آب در آینده را بسیار مهم و سرنوشت ساز خواند و گفت: باید نگاهمان به سمت نیازمندی‌های اساسی و استراتژیک کشور از جمله مساله آب باشد.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: وقتی جهاد در راه خدا باشد خدا هم کمک می‌کند همانطوری که آلمانی‌ها اذیت کردند و کمپرسور را ندادند و متخصصین خودمان آن را ساختند.

فرمانده کل سپاه افزود: البته در کار جهادی ممکن است مخالفتهایی هم از داخل و خارج باشد و برخی افراد که سودشان در تامین کالایی از خارج است ممکن است مخالفتهایی کنند.

وی در پایان گفت: 3 فاز دیگر در دست قرارگاه است که باید آن را به نتیجه برساند و با انجام پروژه های دیگر ماموریت امنیت و رفاه مردم را نیز انجام دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل