بازدید 13364
گزارش ویژه

نگاهی به عملکرد 8 لژیونر شاغل در اروپا/ جهانبخش و آزمون پرچمداران ایران

8 لژیونر فوتبال ایران در اروپا عملکرد‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند اما علیرضا جهانبخش و سردار آزمون با درخشش خود پرچمداران فوتبال ایران در اروپا محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۵۷۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 01 March 2016
8 لژیونر فوتبال ایران شرایطی را در فوتبال اروپا تجربه می‌کنند که کاملا متفاوت است.
به گزارش تابناک ورزشی، 7 لژیونر فوتبال ایران در اروپا این روزها تجربیات جدیدی را تجربه می‌کنند. از علیرضا جهانبخش که پله پله جلو می‌رود تا میلاد محمدی که به تازگی وارد لیگ روسیه شده است. از طرفی با پیوستن نفراتی مثل دژاگه به لیگ قطر شاید سال اینده از نفرات فعلی حاضر در فوتبال اروپا تعدادی از بازیکنان مثل قوچان نژاد به لیگ‌های اسیایی برگردند. البته سعید عزت اللهی به خاطر مشکلاتی که داشت نتوانست برای روستوف به میدان برود.
در این گزارش عملکرد بازیکنان شاغل در فوتبال اروپا مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند:
*رضا قوچان نژاد (چارلتون)
تیم چارلتون در چمپیونشیپ انگلیس اوضاع بحرانی را سپری می کند و در پایان هفته سی و پنجم با 25 امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گرفته است.
سرخپوشان لندنی کاندید اصلی سقوط به لیگ دسته اول انگلیس هستند و پس از سه فصل حضور در چمپیونشیپ دوباره با کابوس سقوط مواجه شده اند.
رضا قوچان نژاد،مهاجم ایرانی تیم چارلتون در اکثر بازی های تیم چارلتون حضور نصف و نیمه ای داشته، اما توفیق چندانی در گلزنی برای تیمش پیدا نکرده است..قوچان نژاد با توجه به سقوط احتمالی تیم چارلتون،قطعا قراردادش را در پایان فصل تمدید نخواهد کرد.
ویژه
*علیرضا جهانبخش ( آلکمار)
تیم آلکمار بهترین وضعیت را در بین تیم های لژیونرهای ایرانی قاره اروپا دارد.این تیم در پایان هفته بیست و پنجم لیگ اردویسه هلند با 40 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.
یاران جهانبخش در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هلند نیز حضور دارند که برای فینالیست شدن باید از سد تیم فاینورد بگذرند.
علیرضا جهانبخش،ملی پوش ایرانی یکی ازارکان اصلی و موفقیت تیم آلکمار در نیم فصل دوم اردویسه هلند محسوب می شود و هفته پیش نیز در بین پنج بازیکن برتر این رقابت ها قرار گرفت.
ویژه
*احسان حاجی صفی (اف اس وی فرانکفورت)
ملی پوش ایرانی تیم اف اس وی فرانکفورت یکی از بازیکنان کلیدی تیمش در رقابت های بوندس لیگای B است.البته این تیم با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول رده بندی اوضاع چندان مطلوبی ندارد.
تیم اف اس وی طی هشت فصل اخیر در بوندس لیگای B حضور داشته و هیچ گاه مدعی قهرمانی نبود.تیم دوم شهر فرانکفورت شاید سکوی پرتابی برای احسان حاجی صفی به تیم های بهتر باشد.
ویژه
*علیرضا حقیقی (ماریتیمو)
دروازه بان تیم ملی ایران پس از یک نیم فصل بدون بازی در تیم روبین کازان روسیه سرانجام طعم بازی در لیگ برتر پرتغال را چشید.
علیرضا حقیقی پس از پیوستن به تیم ماریتیموی پرتغال دو بازی روی نیمکت نشست و در پی مصدومیت شدید روماین سالین فرانسوی،دروازاه بان اصلی ماریتیمو به ترکیب اصلی راه یافت.
تیم ماریتیمو  در هفته بیست چهارم لیگ برتر پرتغال با حضور علیرضا حقیقی درون دروازه با نتیجه یک بر صفر تیم آکادمیا را شکست داد تا با 28 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار بگیرد.
ویژه

*کریم انصاری فرد (پانینیوس)
مهاجم ایرانی تیم پانینیوس عملکرد درخشانی در این تیم یونانی داشته است.7 گل در سوپر لیگ و دو گل در کاپ یونان انصاری فرد را تبدیل به بهترین مهاجم تیم پانینیوس کرده است.
تیم پانینیوس هفته بیست و چهارم سوپر لیگ یونان بازی خانگی به تیم لوادیاکوس را با دو گل واگذار کرد و با 36 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.
انصاری فرد در دقیقه 12 این بازی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا تیم پانینیوس متحمل شکست تلخ خانگی شود.
ویژه
*سردار آزمون و سعید عزت اللهی (روستوف)
سردار آزمون و سعید عزت اللهی،دو ملی پوش ایرانی تیم روستوف منتظر شروع دور دوم لیگ برتر روسیه هستند.این دو بازیکن در اردوهای اخیر تیم روستوف در اسپانیا بسیار آماده نشان دادند و احتمال حضور همزمان آن ها در ترکیب اصلی این تیم وجود دارد.
تیم روستوف در دور اول لیگ برتر روسیه با 34 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت و 15 اسفند درهفته نوزدهم این رقابت ها میهمان تیم سامارا است.
سعید عزت اللهی که به دلیل مشکلات قانونی رضایت نامه نتوانست تیم روستوف را در دور اول لیگ برتر روسیه همراهی کند در بازی با سامارا می تواند به میدان برود.
ویژه
*میلادمحمدی (ترک گروزنی)
میلاد محمدی آخرین ملی پوش ایرانی است که به فوتبال اروپا رفت.او با قرارداد 3/5 ساله به تیم ترک گروزنی پیوست تا پس از آزمون و عزت اللهی سومین ملی پوش ایرانی فوتبال روسیه باشد.
تیم ترک فردا در در جام حذفی روسیه میهمان تیم کراسنودار است و در صورت برتری به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه می یابد.یاران محمدی در لیگ برتر روسیه نیز 28 امتیازی هستند و جایگاه هفتمی جدول رده بندی را در اختیار دارند.
ویژه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار