بازدید 3244

انتقام سايبري خواستگار عاشق پيشه!

کد خبر: ۵۶۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ 21 February 2016
فردي کينه جو که در پي جواب‌هاي رد خواستگاري و ازدواج همسر مورد علاقه اش با فرد ديگر، تصاوير خصوصي‌اش را در فضاي سايبر منتشر کرده بود، توسط پليس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، رئيس پليس فتا خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: با دريافت مرجوعه قضايي مبني بر انتشار تصاوير خصوصي دختري جوان در شبکه هاي اجتماعي تيمي از کارشناسان پليس فتا براي بررسي موضوع وارد عمل شد.

سرهنگ جواد جهانشيري افزود: کارشناسان پليس فتا پس از بررسي دقيق اظهارات شاکي پرونده با استفاده از مهندسي اجتماعي عامل انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان را دستگير کرد.

وي ادامه داد: متهم در رويارويي با مستندات فني و ادله ديجيتال موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت از روي علاقه اي که شاکي داشته چند باري از وي خواستگاري کرده و در پي مخالفت والدين دختر از طريق شبکه هاي اجتماعي ارتباط خود را با دختر شاکي دنبال تا اينکه وي را اغفال و تصاويري از وي بدست مي آورد.

پس از مدتي با شنيدن نامزدي دختر مورد علاقه اش و نرسيدن به آرزو با انتشار تصاوير خصوصي دختر جوان از وي انتقام گرفته است.

سرهنگ جهانشيري با اشاره به معرفي متهم به مقام قضايي به کاربران توصيه کرد: هشدارهاي پليس فتا را مبني بر دقت در نگهداري از حافظه هاي جانبي رعايت کنيد و کاربران فضاي مجازي و به خصوص خانم ها به هيچ عنوان تصاوير و اطلاعات شخصي خود را بر روي تلفن همراه نگه داري نکنند تا فرصت سوء استفاده براي افراد سودجو مهيا نشود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی