بازدید 3435

قتل كارگر افغاني به خاطر آبپاشي

کد خبر: ۵۶۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 20 February 2016
آبپاشي يك كارگر افغاني روي دوستش در ساختماني نيمه كاره به قتل او منجر شد.

به گزارش اعتماد، پنجم آبان امسال وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل به كلانتري ١٢٦ تهرانپارس اعلام شد. ماموران با حضور در محل با جنازه كارگري ١٨ساله از اتباع افغانستان در ساختماني نيمه كاره روبه‌رو شدند كه به دليل اصابت جسم تيز از ناحيه قفسه سينه به‌شدت دچار جراحت شده و جان خود را از دست داده است. با تاييد وقوع قتل از سوي بازپرس كشيك دادسراي جنايي، جسد به پزشكي قانوني منتقل و پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تشكيل شد و براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات، پزشكي قانوني علت مرگ را «اصابت يك ضربه چاقو به قفسه سينه مقتول» اعلام كرد. همزمان تيمي از كارآگاهان براي بررسي صحنه جرم به محل وقوع قتل اعزام شدند و كارگران ساختمان نيمه كاره را مورد بازجويي قرار دادند.

همه آنها در اظهارات مشابهي به كارآگاهان گفتند: «روز حادثه، عيسي - متهم- هنگام آبپاشي ديوارهاي سيماني ساختمان، به شوخي مقداري آب روي كارگران ريخت كه احمد هم جزو آنها بود. او از اين شوخي عصباني شد و از طبقه پايين به محلي كه عيسي بود آمد و با او درگير شد. آنها با هم دست به يقه شدند و عيسي در يك لحظه با چاقو يك ضربه به سينه احمد زد و او را كشت. وقتي فرار كرد ما با پليس تماس گرفتيم.»

با ثبت حرف‌هاي شاهدان حادثه، تيمي از كارآگاهان شناسايي مخفيگاه متهم را در دستور كار خود قرار دادند و پس از مدتي متوجه شدند كه او به زابل گريخته و در يكي از سوپرماركت‌هاي اين شهر به عنوان كارگر مشغول به كار شده است. با اطلاعات به‌دست‌آمده، مخفيگاه عيسي شناسايي و كارآگاهان پايگاه دهم، ٢٨ بهمن، پس از اعزام به زابل موفق به دستگيري او شدند.

متهم در همان بازجويي‌هاي ابتدايي به قتل اعتراف كرد و گفت: «آن روز در طبقه پايين مشغول به كار بودم كه احمد از بالا روي من آب ريخت. عصباني شدم و كنترلم را از دست دادم. چاقويي كه آنجا بود برداشتم و ضربه‌اي به او زدم و فرار كردم. در اين مدت در زابل، در يك مغازه كارگري مي‌كردم.»

سرهنگ كارآگاه آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان جزييات پرونده از صدور قرار بازداشت موقت براي متهم و ادامه تحقيقات از او براي تكميل تحقيقات خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار