بازدید 3763

كلاهبرداري زن شياد با وعده ازدواج

کد خبر: ۵۶۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 13 February 2016
زني شياد كه با معرفي خود به عنوان دختري جوان در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي بيش از 47 ميليون ريال از جوان مشهدي كلاهبرداري كرده بود شناسايي و دستگير شد.

به گزارش آرمان، رئيس پليس فتای استان خراسان رضوي در تشريح اين خبر گفت: با دريافت مرجوعه قضائي مبني بر كلاهبرداري از مردي جوان در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي تيمي از كارشناسان پليس فتا براي بررسي موضوع وارد عمل شدند.

سرهنگ جواد جهانشيري افزود: در بررسي اظهارات شاكي پرونده مشخص شد اين فرد از طريق يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با خانمي با نام مستعار مهلا كه خود را مامور و مدير يك مهد كودك در شهر مشهد معرفي كرده آشنا شده است.

 وي ادامه داد: پس از جلب اعتماد و وعده ازدواج؛ اين زن شياد به بهانه عزيمت به سفر مبلغي حدود 40ميليون ريال وجه نقد و يك دستگاه تلفن همراه هوشمند به همراه يك سيم كارت به مبلغ 7 ميليون ريال از مرد جوان كلاهبرداري و متواري شده است.

وي ادامه داد: كارشناسان پليس فتا با استفاده از مهندسي اجتماعي متهم 49 ساله به نام مريم را كه با گذاشتن تصوير دختري جوان در پروفايلش اقدام به كلاهبرداري از شاكي پرونده كرده بود را در يكي از مناطق شهر مشهد شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير كردند.

سرهنگ جهانشيري با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائي خاطرنشان كرد: جعل عنوان همانطور كه در فضاي واقعي جرم محسوب مي‌شود در فضاي سايبري نيز جرم بوده و علاوه بر شاكي خصوصي قانون نيز مدعي خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی