بازدید 4042

پاسخ منفي به درخواست بي‌شرمانه دوست مجازي

کد خبر: ۵۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱ 13 February 2016
پليس فتا استان يزد فردي که يک خانم را تهديد به انتشار تصاوير خصوصي‌اش در فضاي‌مجازي کرده بود شناسايي و دستگير کرد.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حسين رضايي رئيس پليس فتا استان يزد اظهار داشت: چندي پيش بود که خانمي 25 ساله با در دست داشتن مرجوعه قضايي و مراجعه به اين پليس از فرد ناشناسي که در فضاي مجازي وي را تهديد به انتشار تصاوير خصوصي‌اش کرده بود اعلام شکايت کرد.

وي ادامه داد: شاکيه به ماموران پليس فتا گفت: «با عضويت در نرم افزارهاي اجتماعي تلفن همراه با يک فرد ناشناس دوست شده و به او اعتماد کرده و چند عکس خصوص‌ام را برايش ارسال کردم و الان او مرا تهديد کرده چنانچه تن به خواسته‌هاي شيطاني‌اش ندهم تصاويرم را منتشر خواهد کرد».

سرهنگ رضايي گفت: کارآگاهان پليس فتا با توجه به دستور مقام قضايي تحقيقات لازم را آغاز کرده و پس از انجام کار فني و اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و وي را دستگير کردند. حسين رضايي افزود: متهم در بازجويي‌هاي پليس فتا به اغفال اين خانم و دريافت تصاوير وي و در ادامه تهديد به انتشار عکس‌هادر فضاي مجازي اعتراف و با تکميل پرونده مربوطه به دادسرا معرفي شد.

رئيس پليس فتا استان يزد بار ديگر به شهروندان و کاربران فضاي مجازي هشدار داد اين فضا مکان مناسبي براي دوست يابي و همچنين اعتماد به افراد غريبه نيست و چه بسا يک اعتماد بيجا باعث بروز اتفاقات ناگوار و ناخوشايندي خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی