بازدید 3290

قتل پدر ميانسال زير ضربات مشت و لگد پسرش

کد خبر: ۵۶۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹ 13 February 2016
پسر جواني كه پدرش را با اصابت جسم سنگين و ضربات شديد مشت و لگد به قتل رسانده بود، اعتراف كرد.

به گزارش اعتماد، متهم كه بهرام نام دارد درباره انگيزه قتل پدرش به بازپرس پرونده گفت: من به خاطر پول با پدرم درگير شدم و با ضربات شديد مشت و لگد او را به قتل رساندم. در روز وقوع قتل با پدرم در منزل تنها بودم، به دليل مصرف مشروبات الكلي و خوردن چند قرص آرامبخش حالت عادي نداشتم، به همين خاطر سر پول با پدرم درگير شدم و با ضربات شديد مشت و لگد او را به قتل رساندم. بعد از انتقال پدرم به بيمارستان نيز به مادرم گفتم اگر جواب پزشكي قانوني اعلام شد، تعجب نكنيد چون من پدرم را به قتل رسانده‌ام.

 همچنين همسر مقتول درباره جزييات ماجراي قتل همسرش (ناصر) به ماموران گفت: بهرام پسر ٢٨ساله‌ام روز وقوع قتل با پدرش در منزل تنها بود. آن روز من براي خريد از خانه بيرون رفته بودم و برادر بهرام هم براي كاري از خانه خارج شده بود. هيچ كدام نمي‌دانستيم چه انفاقي افتاده است.

آن روز كمي ديرتر از هميشه به خانه آمدم. اما قبل از اينكه به منزل برسم بهرام با من تماس تلفني گرفت و گفت كه پدرش را به بيمارستان منتقل كرده است. او بعد از من با برادرش تماس گرفت و همان ماجرا را براي او تعريف كرد. او به من و برادرش گفت كه با پدرش به دليل اختلافات مالي درگير شده و پس از درگيري او را به بيمارستان منتقل كرده است. در همان تماس تلفني بهرام از من و برادرش خواست كه اگر كسي دليل انتقال ناصر به بيمارستان را از ما پرسيد بگوييم پدرش (ناصر) در دستشويي حالش به‌هم خورده و با از دست‌دادن تعادلش نقش بر زمين شده است. اما ماجراي كشف جسد پدر بهرام به دومين روز بهمن ماه امسال برمي‌گردد. روزي كه مسوولان بيمارستان سجاد تهران خبر انتقال يك جسد به اين بيمارستان را به ماموران كلانتري ١٢٥ يوسف آباد اعلام كردند. با حضور ماموران در بيمارستان مشخص شد مرد ميانسال بر اثر ضرب و‌جرح به بيمارستان منتقل شده و به دليل شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

با توجه به مشكوك بودن مرگ مرد ٦٥ ساله، مراتب اين اتفاق به بازپرس كشيك قتل اعلام شد و سجاد منافي‌‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي تهران دستور انتقال جسد مرد ميانسال به پزشكي قانوني و تحقيقات بيشتر در رابطه با مرگ مشكوك او را صادر كرد. پس از بررسي‌اي كه توسط پزشكي قانوني صورت گرفت، مشخص شد كه مرد ميانسال بر اثر ١٤ ضربه با جسم سخت به قتل رسيده است و با توجه به اثبات قتل مرد ميانسال تحقيقات از خانواده وي آغاز شد.

 با توجه به اينكه برادر بهرام نيز اظهارات مادرش را تاييد كرده بود، تلاش براي دستگيري متهم اصلي اين پرونده آغاز شد تا اينكه بهرام ١٥ بهمن‌ امسال در منطقه يوسف‌آباد دستگير شد، با انتقال بهرام به دادسراي جنايي تهران، وي قتل پدرش را انكار كرد. بازپرس پرونده دستور بازداشت موقت بهرام را صادر كرد تا اينكه سرانجام صبح امروز بهرام به قتل پدرش اعتراف كرد.

با اعتراف بهرام به قتل پدرش، وي به دستور سجاد منافي‌‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي جنايي تهران براي ادامه تحقيقات در اختيار اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی