بازدید 18332
۹
بازتاب

افشاگری بنا: مدال سوریان را اجباری بدون خبر به احمدی نژاد اهدا کردند!

سوریان به من زنگ زد و گفت که از او دعوت کرده‌اند به دیدار احمدی‌نژاد برود. اصلاً خبر نداشت که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و اصلاً مدالی نبرده بود که اهدا کند
کد خبر: ۵۶۴۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 28 January 2016

حمید سوریان در سال ۸۸ و سه ماه پس از انتخابات مدال طلای جهانی خود را به محمود احمدی‌نژاد تقدیم کرد. حالا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پشت پرده اهدای مدال حمید سوریان به محمود احمدی‌نژاد را افشا کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی ، سوریان ۵ سال بعد و در برنامه زنده «بعضیا» در شبکه ۳ سیما اظهار کرد که آن اتفاق (تقدیم مدالش به احمدی‌نژاد) تصمیم خودش نبود. او همچنین گفت از این پس قبل از حضور در هر برنامه‌ای، در مورد آن کسب اطلاع می‌کند.

افشاگری بنا: مدال سوریان را اجباری بدون خبر به احمدی نژاد اهدا کردند!

به نوشته روزنامه دولتی ایران اکنون محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پشت پرده جزییاتی از این اتفاق را افشا کرده است. وی گفت: «سوریان به من زنگ زد و گفت که از او دعوت کرده‌اند به دیدار احمدی‌نژاد برود. اصلاً خبر نداشت که چه اتفاقی قرار است رخ دهد و اصلاً مدالی نبرده بود که اهدا کند.» وی ادامه داد: «همان جا تصمیم گرفته‌اند که او مدالش را تقدیم کند. کاغذی دستش دادند و وقتی خواند، فهمید که باید مدالش را تقدیم کند!»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
سلام تا کی می خواهند مردم را گول بزنند
محمود خودش فوتبالیست بود و چندین مدال طلا و نقره و برنز مسابقات جهانی فوتبال رو داشت نیازی به مدال کشتی نداشت چون اگه میخواست کشتی بگیره حتما" چند مدال میگرفت اصولا" ایشان تو هر رشته ای و هر تخصصی نفر اول بود و مدال طلا داشت!!!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
کمربند دان ده تکواندو را از قلم انداختی
با سلام
من با وجود مخالفت با عملکردهای احمدی نژاد و مشکلاتی که برای مملکت عزیز ایجاد کرد ، اين سوال برايم پیش آمده که این موضوع را همون موقع اعلام می کردید .به قول معروف
مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده را بگیری مردی
بهتر بود که همان موقع نمی پذیرفتید. الان گفتن که فایده نداره
سلام. چرا همون موقع این شفاف سازی انجام نشد?
موارد این چنینی زیاد است
دروغ میگن
موقع انتخابات از این حرفها زده میشه ولی من شخصا احمدی نژادرو دوسدارم مردمی بود تا ثروتمند پرور
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر