بازدید 7777

دعواي خونبار در عروسي تهرانپارس

کد خبر: ۵۶۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 20 January 2016
پليس در يک عمليات به درگيري خونين شبانه خانواده عروس و داماد با همسايگان پايان داد.

به گزارش مردم سالاری، بامداد 25 دي ماه بنابر اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 در خصوص درگيري در آدرس تهرانپارس، خيابان 188 شرقي بلافاصله واحد گشت کلانتري 144 جواديه تهرانپارس جهت بررسي صحت و سقم موضوع به محل اعزام شد.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند، چند تن از همسايگان به دليل برپايي مراسم عروسي در يکي از ساختمان‌ها با يکديگر درگير شده‌اند.

به دنبال اين موضوع ماموران به تحقيقات محلي پرداختند که در خلال تحقيقات پليسي مشخص شد دقايقي قبل يکي از همسايگان به هويت «هومن» 20 ساله به مهمانان مجلس عروسي در خصوص رعايت و عدم ايجاد سروصدا و آلودگي صوتي تذکر مي‌دهند که چند نفر از طرف مهمان مجلس عروسي با وي درگير مي‌شوند.

سپس برادران «هومن» نيز خود را بلافاصله به محل رسانده و به طرفداري از برادرکوچکشان با مهمانان مجلس عروسي درگير مي‌شوند و در حين درگيري و چاقوکشي دو دستگاه خودرو سواري نيز تخريب مي‌شود. سرانجام چهار نفر از عاملان درگيري خونين دستگير و به دليل جراحت ناشي از ضربات چاقو جهت درمان به بيمارستان منتقل شدند.

سرهنگ امير هوشنگ اميري رئيس کلانتري 144 جواديه تهرانپارس درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در اين رابطه پرونده‌ايي تحت عنوان درگيري دسته جمعي و اخلال در نظم عمومي تشکيل و به دادسراي ناحيه 4 رسالت ارسال شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار