بازدید 5983

خاله سارا در "بچه های مردم"

کد خبر: ۵۶۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 11 January 2016
مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان هنری بچه های مردم گفت:دکتر عباسعلی الهیاری روانشناس حوزه خانواده و نوجوان و سارا روستاپور (خاله سارا)  فردا مهمان بچه های مردم  و محیا اسناوندی خواهند بود. وی افزود این هفته بازیکنان تیم ملی هنرمندان ، دکتر همایون هاشمی، دکتر اسرافیلیان, نوجوانان موفق, روح اله کمانی, مهدی صالحپور و.... مهمان بچه های مردم بودند و با موضوع بازی های رایانه ای و فضای مجازی با ما همراه شدند.

 به گزارش تابناک اجتماعی، احمدی تهیه کننده  بچه های مردم گفت: بی شک امروز فضای مجازی وبازی های کامپیوتری از جایگاه رفیعی در اختصاص وقت افراد در سنین مختلف برخوردار هستند و  این مسله در گروه سنی نوجوان حتما میتواند تاثیراتی مخرب تر ی داشته باشد اگر به آن رسیدگی نکنیم.

 با توجه به همزمانی فصل امتحانات و اوج گیری این آسیب های نو پدید که با عنوان فضای مجازی و بازی های رایانه ای بیشتر وقت نوجوانان را به خود اختصاص داده است بر آن هستیم که در هفته پیش رو با لحن و بیانی خودمانی به جایگاه این پدیده نوظهور که هر روز رنگ و لعابی جدیدی به خود می گیرد بپردازیم .

 احمدی می گوید: قطعا با تیم کارشناس و اعضای اتاق فکر ما هم عقیده هستید که نوجوانان این روزها بخش اعظمی از زمان خود را به بازی های رایانه ای و فضای مجازی اختصاص می دهند. بسیاری از رفتارها، برخوردها، واکنش ها، روابط نوجوانان در خانواده و اجتماع به این مسئله بر می گردد و اگر نخواهیم بگوییم خانواده در این مسیر با نوجوان همراه است می توانیم بگوییم کنترل و نظارت بر این مساله تا حدود زیادی از دست پدر و مادر خارج است.

 مجتبی احمدی معتقد است: با کنکاش و تحقیق میدانی در باب فضای مجازی و اعتیادی که این روزها از آن حاصل شده است به آنجا رسیدیم که بایستی باز هم با خود نوجوان وارد گفت و گوی فرهنگی بشویم با این توضیح که همانند دیگر چالش ها و مسایل مرتبط با نوجوانان این بار هم گره گشایی از این معظل را با کمک مخاطب خاصمان به نتیجه برسانیم.

تهیه کننده بچه های مردم می گوید؛ پرخاشگری ، انزوا، فاصله گرفتن نوجوان از خانواده ، از بین رفتن گفت و گو، تعامل و مشارکت که در تعاریف خانواده می آید محصول ناخواسته فضای مجازی ، بازی های رایانه ای و اقلامی از این دست است که متاسفانه نیاز است تا در برنامه با حضور کارشناسان آن را مورد بررسی قرار دهیم.

 بچه های مردم شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 16 روی آنتن شبکه یک می رود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل