بازدید 3276

بدهی‌های رویانیان؛ سوژه جلسه وزیر با هیات مدیره پرسپولیس

وزیر ورزش گفت: تمام تلاش ما این است از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بهترین شکل ممکن حمایت کنیم و رضایت هواداران و نتایج مناسب موجب افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲ 10 January 2016

سایت وزارت ورزش و جوانان در خبر برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مدیران پرسپولیس به ارائه گزارشی از «بدهی‌های غیرمنطقی مدیریت گذشته» پرداختند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور محمود گودرزی، وزیر ورزش و نصرالله سجادی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

گودرزی چشم‌انداز پرسپولیس و استقلال را رسیدن به جمع تیم‌های برتر آسیا اعلام کرد و گفت: برای این هدف همه باید تلاش کنند و با آرامش، تدبیر و امید روزهای بزرگتری در انتظار پرسپولیس و استقلال خواهد بود. وی توجه با برنامه، جدی و علمی به تیم‌های پایه را از مهمترین برنامه‌های آینده این دوباشگاه برشمرد.

بدهی‌های رویانیان؛ سوژه جلسه وزیر با هیات مدیره پرسپولیس

وزیر ورزش وحدت و همدلی را عامل موفقیت تیم و هیات مدیره پرسپولیس دانست و گفت: تمام تلاش ما این است از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بهترین شکل ممکن حمایت کنیم و رضایت هواداران و نتایج مناسب موجب افزایش نشاط اجتماعی خواهد شد. در این جلسه که با حضور سجادی معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی‌، حمید گرشاسبی، جعفر کاشانی، محمد زادمهر و طاهری از اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس به مدت دو ساعت برگزار شد، گزارشی از روند فعالیت‌های باشگاه و مخصوصا پیگیری بدهی‌های غیر منطقی مدیریت گذشته باشگاه توسط سرپرست و هیئت مدیره پرسپولیس ارائه شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی