بازدید 27557

گردشگران روسیه در جبهه‌های سوریه

آژانس مسافرتی «مگاپولیس کورورت» به تازگی اعلام کرد که آماده ارائه تورهای پنج روزه به متقاضیان بازدید از کشور جنگ‌زده سوریه است. توری که قصد آن ارائه شناخت از مناطق جنگی سوریه به گردشگران و افزایش آگاهی آن ها نسبت به افراط‌گری‌های مذهبی است.
کد خبر: ۵۵۸۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲ 05 January 2016
تعطیلات سال جدید میلادی برای کشورهای مختلف فرصتی است تا گردشگران بیشتری را به خاک خود بکشانند. آن ها برای رسیدن به این هدف، راهکارهای خلاقانه‌ای را به کار می‌گیرند. در این میان، خدمت جدیدی که یکی از شرکت‌های گردشگری روسیه به مشتریان خود ارائه می‌کند، بسیار بدیع است: گردشگری جنگ، آن هم در جبهه‌های سوریه.

به گزارش عصر ایران، آژانس مسافرتی «مگاپولیس کورورت» به تازگی اعلام کرد که آماده ارائه تورهای پنج روزه به متقاضیان بازدید از کشور جنگ‌زده سوریه است. در صورتی که همه چیز طبق برنامه پیش برود، زمان برگزاری این تور تمدید خواهد شد و گردشگران می‌توانند از نقاط مختلف جهان در «تور اسد» شرکت کنند؛ توری که قصد آن ارائه شناخت از مناطق جنگی سوریه به گردشگران و افزایش آگاهی آنها نسبت به افراط‌گری‌های مذهبی است. سوریه چندین سال است که از قدرت گرفتن گروه‌های مذهبی افراطی مانند داعش رنج می‌برد.
گردشگران روسیه در جبهه‌های سوریه
در هر صورت، اکنون گردشگران فرصتی پیدا می‌کنند که این مشکلات را از نزدیک مشاهده کنند. آنها تنها 2 هزار دلار پرداخت خواهند کرد و خدمات بازدید از مناطق جنگی، پرواز و اقامت در محل برای آنها فراهم می‌شود.

شرکت مگاپولیس کورورت در مسکو به برگزاری تورهای سلامت مشهور است اما از ابتدای سال گذشته شروع به دایر کردن سفرهای مختلف به مناطق شرقی اوکراین کرد. ایده آن ها موفقیت‌آمیز بود و گردشگران زیادی آن ها را در این سفرها همراهی کردند. چنین وضعیتی سبب شد که آن ها به فکر برگزاری تور در خاک سوریه هم بیفتند. با این حال، چه کسی می‌خواهد جان خود را به خطر انداخته و به یکی از خطرناک‌ترین نقاط حال حاضر کره زمین سفر کند؟
گردشگران روسیه در جبهه‌های سوریه
اگر ایده سفر به سوریه با اقبال عمومی مواجه شود، می‌توان شاهد یک تغییر اساسی در علم گردشگری بود. تاکنون امنیت به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های حفظ و توسعه صنعت گردشگری کشورها به شمار می‌رفت و برای تامین آن هم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌شد. با این حال، اکنون نه تنها برای حفظ علاقه گردشگران به بازدید و قدم زدن در شهر از بهبود امنیت استفاده نمی‌شود، بلکه از ناامنی و جنگ به عنوان یک جاذبه گردشگری و تجربه‌ای مستقیم از افراط‌گری در قرن 21 استفاده می‌شود.
گردشگران روسیه در جبهه‌های سوریه
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل