بازدید 3660

بانک صادرات از طرح کلیک رونمايي كرد

بانک صادرات ایران با هدف ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيكي، طي مراسمي با حضور اسماعيل لـله گاني مدير عامل و جمعي از مديران عالي اين بانك از طرح كليك رونمايي كرد.
کد خبر: ۵۵۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 05 January 2016
بانک صادرات ایران با هدف ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيكي، طي مراسمي با حضور اسماعيل لـله گاني مدير عامل و جمعي از مديران عالي اين بانك از طرح كليك رونمايي كرد.

به گزارش تابناک اقتصادی، این بانک در راستای ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان، افزایش رضایتمندی آنان و ترویج خدمات بانکداری الکترونیکی، طرح كلیک، باشگاه مشتریان را آغاز کرد.

براساس این طرح کلیه مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک هستند و یا نسبت به افتتاح حساب اقدام می‌نمایند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانند اقدام به کسب امتیاز کنند.

امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه گردیده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان امتیاز قابل کسب از هر فعالیت در طرح کلیک را مشاهده نمایند و از جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣٥، ١٠٠ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند برخوردار شوند.

قرعه کشی این طرح که از ٨ دی ماه سال جاری شروع و تا ٨ تیر ماه سال آتی ادامه دارد همزمان با عید سعید فطر مورخ ١٦تير ماه سال آتي انجام می شود. 

مشتریان حقیقی این بانک از طریق استفاده از درگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، همبانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های این بانک و درگاه خرید اینترنتی می توانند اقدام به کسب امتیازات نمایند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار