مهمترین سرمایه بانک اعتماد مشتریان است
مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه این بانک گفت: هدف هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 30 December 2015
کد خبر: ۵۵۷۵۱۵
| ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 30 December 2015
| مدیر عامل بانک صادرات ایران با تاکید بر استمرار سیاست های مشتری مدارانه
این بانک گفت: هدف هر موسسه و بنگاه به ویژه بانک صادرات به عنوان یکی از
مهمترین بانک های کشور جلب اعتماد مشتریان است.
به گزارش تابناک اقتصادی، اسماعیل لـله گانی در همایش سراسری روسای حوزه ها و شعب
ممتاز این بانک در مشهد مقدس افزود:این اعتماد در دراز مدت و با ارایه
خدمات مطلوب و توجه به شان و منزلت مشتریان حاصل شده است و بایستی برای
تقویت آن از راهکارهای منطقی استفاده کرد.
وی افزود: رویکرد به تقویت
زیر ساخت های بانکداری الکترونیکی و آموزش کارکنان و مشتریان یکی از راههای
حصول به افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان از بانک است که در سرلوحه
برنامه ها و فعالیت های بانک صادرات ایران قرار دارد.
این مقام مسئول
تصریح کرد: کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری علاوه بر نتایج مطلوب برای بانک
باعث می شود تا امکان ارایه خدمات مطلوبتر و کارآمدتر به مشتریان فراهم
شود و این امر در راستای مشتری مداری است که منتیج به افزایش اعتماد آنان
به بانک خود می شود.
لـله گانی خطاب به شرکت کنندگان در این همایش خاطر
نشان کرد: بازاریابی و شناخت پتانسیل و ظرفیت های محیط کسب و کار و همچنین
اتخاذ تدابیر برای وصول مطالبات معوق در زمره وظایفی است که اگر به نحو
مطلوب اجرایی شود، توانمندی بانک برای گسترش دامنه فعالیت افزایش می یابد و
این امر نیز می تواند در مسیر رضایتمندی شمار بیشتری از مشتریان کارساز
باشد.
وی با تاکید بر ادامه رویه مراعات ضوابط قانونی در بانک متبوع
افزود: قانون مداری همواره از اصول و سیاستهای بانک صادرات بوده است اما
در عین حال اقناع مشتریان و تبیین ابعاد مختلف می تواند در همراه ساختن
آنها نقش آفرین باشد.
تابناک را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.