بازدید 4835

پزشك قلابي ١٤٩ زن‌را در تلگرام فريب داد

کد خبر: ۵۵۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 16 December 2015
مجرم سابقه‌دار ٣٥ ساله‌اي كه با جعل عنوان پزشك جراح در شبكه اجتماعي تلگرام و فضاي مجازي، ١٤٩ خانم را در نقاط مختلف كشور فريب داده بود، در شاهرود دستگير شد.

به گزارش اعتماد، فرمانده انتظامي استان سمنان گفت: شكايت يك زن شاهرودي در پليس فتا مبني بر اخاذي و كلاهبرداري فردي كه در سايت همسريابي با وي آشنا شده بود، سرآغاز شكل‌گيري اين پرونده بود.

سرهنگ روح‌الامين قاسمي با اشاره به اينكه فرد كلاهبردار در سايت همسريابي به وسيله عكسي با روپوش در اتاق عمل، خود را پزشك جراح معرفي كرده، گفت: وي بعد از يك ديدار حضوري با وعده ازدواج و جلب اعتماد شاكيان و خانواده‌هاي‌شان، تصاوير خصوصي و دو فقره چك سفيدامضا از آنها مي‌گرفته و پس از مدتي، با تهديد به انتشار تصاوير وي، مبالغي اخاذي مي‌كرده است.

متهم داراي مدرك فوق ديپلم است و با جعل عنوان يك پزشك اهل ياسوج و استفاده از مهر و شماره نظام پزشكي وي، خود را پزشك جراح معرفي كرده بود.

وي با اشاره به اينكه اين فرد تاكنون با ١٤٩ خانم در فضاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي ارتباط گرفته است، افزود: متهم داراي سوابق كيفري در زمينه سرقت، كلاهبرداري و اخاذي است و در تحقيقات تخصصي پليس، به كلاهبرداري از ١٠ خانم در نقاط ديگر كشور اعتراف كرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی