بازدید 3519

معلمي كه دانش‌آموزان را كتك مي‌زد

کد خبر: ۵۵۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰ 15 December 2015
به دنبال انتشار فيلمي در فضاي مجازي از كتك زدن دانش‌آموزان توسط يك معلم اليگودرزي، مسوولان آموزش و پرورش از برخورد با اين معلم متخلف خبر دادند.

به گزارش اعتماد، علي قرباني، مشاور مديركل آموزش و پرورش استان لرستان با تاييد خبر كتك زدن دانش‌آموز اليگودرزي از سوي معلمش اظهار داشت: متاسفانه اين اقدام از سوي اين معلم اليگودرزي رخ داده است.

 وي با بيان اينكه آموزش و پرورش شهرستان اليگودرز به محض اطلاع از اين موضوع اين معلم را فراخوانده است، عنوان كرد: حراست آموزش و پرورش تخلف اين معلم اليگودرزي را در پرونده وي درج و اين معلم از سوي آموزش و پرورش توبيخ شده است.

مدير روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان با بيان اينكه اين معلم اليگودرزي از اقدام خود ابراز ندامت و پشيماني كرده است، گفت: اين معلم اليگودرزي در اظهارات خود عنوان كرد كه به خاطر يك لحظه عصبانيت اقدام به كتك زدن اين دانش‌آموز كرده و از اين اقدام خود نهايت پشيماني را دارد.

 به گفته او اولياي اين دانش‌آموز و ساير دانش‌آموزان نيز اگر مدعي هستند كه از سوي اين معلم مورد كتك كاري قرار گرفته‌اند مي‌توانند اقدامات قضايي خود را در اين رابطه داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی